הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השתעממה מבעלה? מייגן פוקס נתפסה עם בחור חדש וללא טבעת הנישואים שלה
לאחר נישואים של עשר שנים לבריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס נראתה השבוע עם בחור חדש וללא טבעת הנישואים שלה. השחקן הספיק כבר להגיב על הידיעה, כלומר אנחנו חושבים שלזה התכוון. בואו נגיד שהוא לא ממש ברור אבל אם זה מה שאנחנו חושבים נראה כי החבילה התפרקה

זוג השחקנים נשואים עוד מ-2010 ויש להם שלושה ילדים יחד. הפעם האחרונה שבה נראו השניים בחיק המשפחה הייתה ב-28 במרץ כשבילו בפארק עם ילדיהם. מאז מייגן הספיקה להיחשף לציבור עוד פעמיים, אבל אלה היו פעמיים ללא בעלה, עם בחור חדש וללא טבעת הנישואים.

כפי שזה נראה הקורונה הצליחה לפגוע גם בזוגיות שלהם כמו שכולם מושפעים מהתקופה האחרונה, או שאולי היא רק הציפה מה שקרה עוד הרבה מלפני. ביום חמישי האחרון מייגן נצפתה אוספת טייק אאוט ללא הטבעת בפעם הראשונה. ביום שבת, על תמונות שהשיגו TMZ, כבר נצפתה מבלה זמן איכות עם הראפר משין גאן קלי אוספים קפה טו-גו ומבלים ברכב, כמובן גם כן ללא הטבעת, ולפי צופים במקום הם נראו חברותיים במיוחד, שלא נאמר קרובים מידי.

פרט נוסף הראוי לציון, ב-16 במאי חגגה מייגן 34 אביבים. טוב נראה לנו שזה קצת מבהיר את התמונה, אתם לא חושבים?

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסתמן: השחקנית מוותרת על בעלה השחקן בשביל זמן איכות עם הראפר. מישן גאן קלי, מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין.

 

בריאן פרסם ביום שבת (אתמול) פוסט באינסטגרם שאם אנחנו מבינים נכון, חותם באופן סופי כי לשניים יש בעיות בנישואים זאת, ״בסופו של דבר הפרפרים משתעממים כשהם יושבים על פרח יותר מדי זמן״, כתב בעלה של פוקס בפוסט בו העלה תמונה של פרפר. ״הם מתחילים לחוש חנוקים. זה עולם גדול נהדר והם רוצים לחוות אותו״. רמז למשהו? על מישהי? כנראה שכן.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Eventually butterflies get bored sitting on a flower for too long. They start feeling smothered. It’s a great big world and they want to experience it.

A post shared by Brian Austin Green (@arent_you_that_guy) on

 

זאת לא הפעם הראשונה פוקס ובעלה חווים בעיות בנישואים, הם עברו הרבה עליות וירידות ואף הייתה תקופה בה מייגן הגישה מסמכים לגירושים שבסופו של דבר לא יצאו לפועל. זאת ועוד יש שמועות כי השניים כלל לא עוברים את ההסגר יחד, אלא כל אחד בבית נפרד.

 

מייגן פוקס והראפר מישן גאן קלי. מקור: TMZ/Backgrid

 

מייגן פוקס והראפר מישן גאן קלי. מקור: TMZ/Backgrid

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE