הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אני לא יכול לדמיין מישהו אחר איתי בתוכנית״: שופטי ״אמריקן איידול״ מסכמים עונה חריגה במיוחד
העונה ה-18 הגיעה לסיומה אתמול בערב באירוע גמר מושקע ומשונה עקב משבר הקורונה. אך לאחר ההודעה על חידוש התוכנית לעונה נוספת, שופטי ״אמריקן איידול״ נפתחים לגבי האופציה האם ימשיכו לעונה הבאה

אתמול בערב, יום ראשון, שודר פרק הגמר של העונה ה-18 של תוכנית הכשרונות המצליחה ״אמריקן איידול״. זו אולי בין התוכניות הראשונות שיצאו לטלוויזיה, מה שבטוח בין הראשונות להצליח ברמה עולמית שכזאת. ביום שישי האחרון יצאה הודעה רשמית כי התוכנית מתחדשת לעונה נוספת, עונה ה-19 שלה. 

״אני מקווה שכולנו נשאר לשפוט בתוכנית״, אמרה קייטי פרי בראיון מיוחד ל- HollywoodLife. בשלוש העונות האחרונות קייטי פרי, ליונל ריצ'י ולוק בריאן תיפקדו כשופטים בתוכנית, ולאור השינויים שחלו בעבר בתוכנית הצורך לבדוק בסוף כל עונה מי ממשיך ומי לא היא די מתבקשת. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאוחדים מאי פעם. ליונל ריצ׳י, קייטי פרי ולוק בריאן. מקור: Getty

 

״זה יהיה כיף להישאר אותו דבר״, מוסיפה קייטי. קייטי מציינת את העובדה ששנת 2020 לא בדיוק התפתחה כמתוכנן בעקבות משבר הקורונה כך שאין לדעת, ומציינת כי זו ״שנה של אי ידיעה וחוסר ודאות״. 

״אני חושבת שאנחנו פשוט צריכים ללכת עם הזרם״, אמרה קייטי. זאת ועוד יש לקחת בחשבון כי לפי החישובים קייטי פרי כבר בחודש החמישי להריונה הראשון, כך שמי יודע, אולי תרצה להמשיך לחופשת לידה מתמשכת.

ליונל הודה כי הוא לא ירצה לעשות את התוכנית עם אף אחד אחר מלבד השופטים הקיימים. נראה כי האחווה בין השופטים חזקה משחשבנו. ״להיות עם לוק וקייטי… אני לא יכול לדמיין שאני נמצא עם מישהו אחר בתוכנית הזאת״, אמר והוסיף, ״זה פשוט היה כל כך כיף, ויחד עם זאת, כל כך פרודוקטיבי״. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What a season! �✨ We are moments away from the West Coast #IdolFinale on ABC!

A post shared by American Idol (@americanidol) on

 

לחלוטין אפשר להסכים כי השלישיה הזאת משיגה תוצאות ועובדת מעולה יחד עם המשתתפים בתוכנית. עוד מוסיף ואומר ליונל כי המשימות בתוכנית מול המתמודדים מאתגרות אותו, ״אנחנו בעצם מפחידים את עצמנו כשמדובר במה שאנחנו מקבלים מהאמנים. אני נהנה מהתהליך. תביאו לנו את העונה הבאה. אנחנו מוכנים!״.

לוק מצטרף לליונל ופרי ומודה כי לא ירצה לעשות את התוכנית אם מדובר בשופטים אחרים. ״אני מרגיש אותו הדבר״, אומר לוק וממשיך כי מאז שחזרו לתוכנית בשנת 2018 הם היו צריכים להמציא את עצמם מחדש, ״היינו צריכים לחדש את הוויב, וזה לוקח קצת זמן לבנות את זה מחדש״.

״לעבור מהשנה הראשונה למקום בו אנו נמצאים, זה מרגיש נהדר. אני יודע שאני לגמרי אוהב איפה שאנחנו נמצאים בתוכנית הזו. אני אוהב את המוצר שאנחנו מוציאים. ישבתי כאן בנאשוויל, טנסי וצפיתי בקולגות שלי מתייצבים בזמן וגורמים לזה לקרות״, אומר לוק ולגמרי מוכיח כי הקשר של השופטים, הפרגון והערכה הרבה ביניהם זה מה שמחזיק את התוכנית.

 

ג׳סט סם - זוכת העונה ה-18 של ״אמריקן איידול״. מקור: ABC

 

את הגמר שהתקיים אתמול בערב כל אחד מהשופטים, כמו גם המנחה ריאן סיקרסט, שידר מביתו. בנוסף, כל אחד מהשופטים ביצע הופעה של שיר שלו שהוקלטה מראשו כמו גם כל הופעות המתמודדים, מה שיצר הרבה כאב ראש למי שארגן את זה, אבל התוצאה הייתה מדהימה והם הצליחו להרים ערב מרהיב. 

הזוכה הגדולה של הערב היתה ג׳סט סם (Just Sam), זמרת שהגיעה להופיע בסאבווי בניו יורק. ארתור גאן נבחר למקום השני.

לוק הודה כי הוא די מרוצה מהאופן שבו הסתיים הגמר ופרי הוסיפה, ״אני חושבת שארתור וסם הם האנדרדוגים וזה באמת הזמן לאנדרדוגים. זה מה שמהדהד לציבור האמריקני. יש להם קולות ייחודיים וחלומות ייחודיים״. גם מאוחדים וגם מפרגנים השופטים שלנו.

 

 

בסוף השידור ליונל ריצ'י תיכנן ביצוע מפתיע עבורו גייס את חבריו השופטים, לוק בריאן וקייטי פרי, ועוד כמה כוכבי עבר שצמחו מ״אמריקן איידול״: אלחנדרו ארנדה, גבי ברט, ג'ורדין ספארקס, קתרין מקפי, קלי פיקלר, ליין הרדי, לורן אליינה, פיליפ פיליפס, רובן סטודארד וסקוטי מק'קרירי. הם ביצעו יחד את השיר ״We Are The World״, שיר שכתב בשנות השמונים יחד עם מייקל ג'קסון. הביצוע היה מרגש במיוחד וגרם לכולם לצמרמורות. סוף מתוק לעונה מוצלחת ומשונה בתקופה קצת עוד יותר משונה, תקופת הקורונה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE