הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״סנופ צריך להיות בשיר הבא של דיסני״: לא תאמינו איזה שיר מרגיע את סנופ דוג ואיך ענתה לו המבצעת המקורית
אחד הדברים המשמחים שיצאו מימי המשבר העולמי זה שאנחנו זוכים לראות את הכוכבים הגדולים ביותר בסיטואציות הכי רגילות שיש, ממש כמונו, למשל כמו סנופ דוג. גם הוא זקוק לפעמים לאיזה שיר שיכניס בו אופטימיות וירגיע, רק שבחירת השיר תשאיר אתכם עם פה פעור

הראפר המוערך והותיק בתעשייה משתף הרבה מחייו בעמוד האינסטגרם שלו, בייחוד בימים אלה כשנראה כי גם לו קצת משעמם כל היום בבית. בשבוע שעבר הוא שיתף סרטון שלו יושב ברכב ומאזין לשיר שמצליח להשקיט לו את המחשבות והדאגות בתקופה האחרונה. ״הייתי צריך לבוא לשבת במכוניתי ולהקשיב לשיר הזה״, אמר סנופ.

״אני פשוט יושב במכונית ומקשיב ל״Let It Go״״, שיתף סנופ דוג. כן מפתיע, אנחנו יודעים, הראפר הגדול מקשיב לשיר הנושא של סרט הילדים ׳פרוזן׳ של דיסני. סנופ ממשיך ומנסה לשחרר גם את הצופים, ״תשתחררו, בקרוב אנחנו נהיה בחוץ״, תוך כדי הוא זז לצלילי השיר ברוגע הכל כך אופייני לו, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תקשיבו לסנופ, או יותר נכון למה שהוא מקשיב. סנופ דוג. מקור: Tami Chappell.

 

הסרטון של סנופ הצליח לשבור את הרשת עם יותר ממיליון צפיות והגיע מהאינסטגרם לכל הרשתות החברתיות והמעריצים, מאוהבים לגמרי, ״סנופ צריך להיות בשיר הבא של דיסני. לא לשיר. רק להקשיב ולהגיב״, צייץ אחד המעריצים. נראה כי כל מה שהיינו צריכים זה את סנופ מקשיב לשיר של דיסני, ״כמו כולנו, סנופ חווה את כל התחושות. הוא לא הגיבור שביקשנו וגם הוא לא הגיבור שמגיע לנו. אבל הוא: הגיבור שהיינו צריכים״, צייץ מעריץ אחר.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Let it go

A post shared by snoopdogg (@snoopdogg) on

 

הרעש שעשה הסרטון לא פסח גם על המבצעת המקורית של השיר, אידינה מנזל, וכמה כיף שיש לה חוש הומור. השחקנית העלתה סרטון בתגובה, כאשר היא יושבת ברכב מקשיבה לאחד השירים המפורסמים ביותר של סנופ עוד משנת 2004, ״Drop It Like It’s Hot״.

״כמו שאמרת סנופ, כולנו יכולים פשוט לרדת נמוך כאילו זה חם״, שאלו הן מילות השיר למעשה והכוונה היא לריקוד הטוורקינג. מנזל אפילו קצת מגחכת על עצמה ואומרת, ״הייתי בטוחה שזה ״drop it like it’s hard״״.

 

 

סנופ ומנזל מצליחים לשחרר מהלחץ והדאגות את המעריצים, וגם אותנו אם לומר את האמת, עם קצת צחוק, אסקפיזם מדויק, ומוזיקה שתמיד עושה רק טוב.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE