הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקהילה היהודית שוב בכותרות של עיתוני ניו יורק, ולא מסיבה טובה: ה-NYPD פשט על מוסד ומצא 60 ילדים בתלמוד התורה
שוב התכנסות אסורה, שוב פשיטה משטרתית, ושוב אזהרות של ראש העיר. למרות הוראת בכירי הרבנים בעיר התסריט חוזר על עצמו : הפעם במוקד הסערה תלמוד תורה בשכונת ברדפורד-סטייבנסון

ישיבה בברוקלין פתחה את כיתותיה עם למעלה מ-60 ילדים תוך הפרת ההוראה של מדינת ניו יורק על הצורך להמשיך בבידוד החברתי.

השוטרים פשטו על ישיבת ניטרה ברחבות מדיסון ושדרת רלף שבברוקלין בשעות הצהריים והורו למנהל בית הספר לסגור את המקום.

מעצרים לא בוצעו וצווים לו חולקו למנהל הישיבה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"איני יכול להדגיש כמה זה מסוכן לילדינו" צייץ ראש עיריית ניו יורק, שלאחר מכן מסר בראיון לערוץ NY1 שמקרה שכזה לא יחזור על עצמו, ובמידה שכן צווי בית משפט יסופקו לאנשים במקום.

השוטרים הגיעו בעקבות תלונה של אחד השכנים שראה את הילדים נכנסים לבניין אשר פונה בזמן שהתלמידים הועמסו על 2 אוטובוסים פרטיים.

עד עתה, משטרת ניו יורק הגיבה לכמה התכנסויות גדולות שנערכו בשכונות היהודיות החרדיות בעיר, בהן אלפים הציפו את הרחובות להלוויות בעיצומה של מגפת הקורונה.

ב-28 באפריל, המון המוערך בכמה אלפי אנשים צעד ברחובות וויליאמסבורג לאות אבל על מותו של אחד מגדולי התורה בעיר תוך התנגדות לחוקי הריחוק החברתי - וזאת למרות הוראתם המפורשת של מספר רבנים בכירים בעיר לציית לחוקי הריחוק החברתי.

הוראת הרבנים לציית לא הפריעה לראש העיר דה-בלזיו לבקר מנהיגים יהודיים אורתודוקסים שמצידם ביקרו אותו על כך שמפגשים חברתיים אחרים ברחבי העיר אינם זוכים לתגובה ציבורית כל כך עזה כמו אלה של היהודים.

ראש העיר הואשם בכך שסימן את קהילה היהודית ו'הזמין אנטישמיות' כאשר צייץ בעבר כי "המסר שלי לקהילה היהודית ולכל הקהילות הוא פשוט כל כך: זמן האזהרות חלף."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE