הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה מפגין אופטימיות: "יתכן שנוכל לחדש את ליגות הספורט בתוך כמה שבועות"
גאווין ניוסאם הצביע על ירידה משמעותית בכמות חולי הקורונה הזקוקים לאשפוז במהלך השבועיים האחרונים, אך הוסיף כי קיום המשחקים יתאפשר אך ורק ללא קהל, וככל הנראה עם מגבלות נוספות

כל ליגות הספורט הגדולות בארצות הברית עצרו את פעילותן בעקבות משבר הקורונה, אך לפי מושל קליפורניה - גאווין ניוסאם - יתכן שניתן יהיה לחדש את הליגות כבר בתוך מספר שבועות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס, האולם של הלייקרס והקליפרס (צילום: Shutterstock)

 

המושל ניוסאם הצביע אתמול (שני) על ירידה של 7.5% בכמות חולי הקורונה הזקוקים לאשפוז ברחבי קליפורניה במהלך השבועיים האחרונים, כהוכחה להתקדמות המרשימה של המדינה במאבק כנגד הנגיף.

בהתאם להתקדמות זו, המושל הסביר כי "יתכן שנוכל לקיים ליגות ספורט מקצועיות בשבוע הראשון של יוני, ללא צופים ועם מספר שינויים קלים".

עם זאת, מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז לוס אנג'לס - ד"ר ברברה פרר - טענה שיש לגבש תוכנית מפורטת לקיום משחקי ספורט בצורה בטוחה, בייחוד בעיר כמו לוס אנג'לס שהפכה למוקד הקורונה של קליפורניה: "אני יודעת שכולנו מתרגשים מכך שקבוצות הספורט ישובו לשחק. אני מצפה בקוצר רוח לשמוע איזה נהלים יגובשו ע"י לשכת המושל, כמו גם הנחיות מיוחדות שיאפשרו לבצע את המהלך באופן שישמור על בריאותם של כלל המשתתפים", היא אמרה.

למעשה, מספר מדינות נוספות כבר אישרו לקיים משחקי ספורט, ביניהן ניו יורק וטקסס. שתי מדינות נוספות - אריזונה ופלורידה - קיבלו את אישורי הרשויות כבר בשבוע שעבר, וזאת על רקע כוונת ליגת הבייסבול האמריקאית (MLB) לקיים 2 "ליגות אזוריות" במדינות אלה (במטרה להפחית את סיכויי ההידבקות של השחקנים ע"י צמצום הטיסות ושהות במלונות).

בליגות הכדורסל (NBA) והכדורגל (MLS) בארה"ב אישרו לקבוצות לפתוח את מתקני האימונים מחדש, אולם בשלב זה לא פורסמו תוכניות לחידוש המשחקים. גם ליגת ההוקי (NHL) נמצאת במצב דומה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE