הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וונדי וויליאמס לוקחת פסק זמן מהתוכנית: ״צריכה זמן כדי לקבל טיפול״
מגישת הטלוויזיה הפרובוקטיבית לוקחת הפסקה. נראה כי וונדי חווה תסמינים למחלה גרייבס שוב וזקוקה לזמן כדי לטפל בעצמה. הרשת מחכה לחזרתה לשידורים אך לא יכולה להבטיח מתי זה יקרה

בעקבות משבר הקורונה גם התוכנית של וונדי עברה אדפטציה לשידור וירטואלי. כבר מתחילת אפריל וונדי משדרת את התוכנית שלה מביתה, אך אתמול במקום לעלות עם תוכנית חדשה הצופים נתקלו בשידור חוזר של התוכנית. 

״לאחרונה וונשי מתמודדת עם תסמינים של מחלת גרייבס הגורמות לה לעייפות״, כך נמסר לאתר Variety מפי דוברת התוכנית. כפי שזה נראה וויליאמס סובלת ממחלת גרייבס, מחלה המשפיעה על מערכת החיסון ומתבטאת בעיקר בדרכי הנשימה, ולאחרונה החלה להרגיש תסמינים מואצים ולכן לוקחת הפסקה מצילומי התוכנית כדי שתוכל לטפל בעצמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנחנו כבר מתגעגעים. וונדי וויליאמס

 

וויליאמס אובחנה לראשונה במחלה בשנת 2018, כשגם אז לקחה הפסקה של שלושה שבועות מהתוכנית שלה לצורך הטיפולים. 

״בהתייעצות עם הרופא שלה וכאמצעי זהירות היא תיקח הפסקה מצילומי התוכנית כשהיא תמשיך לקבל טיפול״, עוד נמסר מהדוברת. ״אנו מצפים לקבל את פני וונדי בחזרה בקרוב ולהמשיך בתוכנית ״Wendy@Home״. עדכונים נוספים על תאריך החזרה יגיעו בהמשך״, מסכמת הדוברת ולא מספקת תאריך חזרה, בינתיים.

 

 

לבנתיים, התוכנית תמשיך להיות משודרת במתכונת הרגילה אך אלו יהיו שידורים חוזרים. בעוד שדוברת התוכנית לא סיפקה תאריך חזרה, במערכת Variety מעריכים כי זה יקח ״לפחות שבוע״ עד לחזרתה. 

נקווה שוונדי תרגיש טוב בקרוב ונשוב לראותה על המסך שלנו בדיווחים ונאומים כמו שרק היא יודעת לתת. 

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE