הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נטפליקס מביאה את האירוויזיון לאמריקה ומציגה: ״אירוויזיון - הפרודיה״
אירוע המוזיקה הגדול של אירופה אמנם בוטל, אבל ענקית הסטרימינג דואגת להביא לנו תחליף לא פחות מעניין. הרשת הפיקה סרט אירווזיון משלה עם וייל פארל, רייצ'ל מקאדמס, דמי לובאטו וגם זוכת אירוויזיון 2018 נטע ברזילי. כבוד!

כמו כל האירועים שהתבטלו מאז פריצת המגיפה העולמית, גם אירוע המוזיקה השנתי של אירופה התבטל. למזלנו, נטפליקס מבלי להתכוון הכינה תוכנית גיבוי עבורנו ומשחררת סרט פרודיה על תחרות השירים האירופאית בשם ״תחרות האירוויזיון: סיפורה של סאגת האש״.

הסרט החדש הולך לעקוב אחר צמד זמרים מאיסלנד, במסע שלהם יחד עם להקתם לאחר שקיבלו הזדמנות להשתתף בתחרות הגדולה של אירופה. וויל פארל כבר ידאג להקהות את הכאב של ביטול התחרות שיסחף אתכם בצחוק והנאה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תתכוננו לקומדיה מטורפת. מקור: Netflix

 

נטפליקס עשתה אדפטציה לתחרות האירוויזיון האירופאית לסרט קומדיה אמריקאי. הרעיון עלה ככל הנראה בזכות הפוטנציאל ליצירת פרודיה מוצלחת מהתחרות האירופאית ובוודאי בזכות המוניטין המכובד של התחרות שהוציאה לאור כוכבים רבים כמו סלין דיון, להקת ABBA וג׳ואן לוגן.

הם החלו את הצילומים בשנת 2018 כשחלק נכבד תועד במהלך האירוויזיון שהתקיים בישראל בשנת 2019. כדי לשמור על סקרנות הקהל ההפקה חשפה בהדרגה את הכוכבים שהולכים לקחת חלק בסרט. הראשון, והמשמעותי ביותר אם נודה על האמת, הוא וויל פארל. הקומיקאי הדגול הולך לגלם יחד עם השחקנית רייצ'ל מקאדמס, שני זמרים מאיסלנד השואפים לנצח בתחרות.

 

 

באוגוסט 2019 חשף פארל בברכת יום הולדת שהכין לדמי לובאטו ברשת, כי היא לוהקה גם לסרט החדש, ״אנחנו רוצים לפרסם הודעה מיוחדת מאוד על חבר צוות צוות חדש לגמרי״. 

״זהו יום הולדתה היום והכנתי לה את העוגה הנהדרת הזו מאפס״, הוסיף פארל כשהוא מציג עוגה שבבירור נקנתה בחנות. בהמשך פארל כאילו בא למרוח את העוגה בעדשת המצלמה ואז המסך עבר לסצנה של לובאטו מכבה נרות יום הולדת על סט הצילומים של הסרט.

 

כובשת עוד פסגה. מקור: דניאל קמינסקי

 

הבשורה הבאה הייתה לגבי הרכש הישראלי לסרט, נטע ברזילי. בספמטבר 2019 פורסם באתר ״ישראל היום״ כי נטע כבר השתתפה בצילומי הסרט שנערכו בלונדון ומעבר לתפקיד שקיבלה בסרט, היא כמובן גם תשיר בו.

 זו הולכת להיות הופעתה הראשונה על המסך הגדול והזדמנות אדירה להיחשף לקהל של מיליוני צופים. נטע נשאלה לגבי התפקיד בזמנו ואמרה, ״כרגע אני מנועה מלהתייחס, אבל תמיד מתרגשת מהרפתקאות חדשות״.

יחד איתם ישחקו שחקנים נוספים כמו פירס ברוסנן, דן סטיבנס, נטשיה דמטריו וג‘יימי דמטריו. 

הסרט היה מתוכנן לצאת במקביל לאירועי האירווזיון כבר החודש, אך לאחר ביטול התחרות בעקבות משבר הקורונה, החליטו ברשת נטפליקס להזיז את תאריך השידור ל-26 ביוני. בינתיים הם שחררו את הטריילר לסרט המנבא כי הוא הולך להיות משעשע במיוחד.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE