הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צוות בכיר של נאס"א מצא ראיות לקיומו של יקום מקביל, עכשיו מסתבר שייתכן והוא עדיף בהרבה משלנו
טאו-ניוטרונים העוברים 'אחורה בזמן' דרך כדור הארץ ושגם 'יוצאים מתוכו' בלבלו בתחילה את החוקרים, עד אשר מנהל המחקר קבע כי ייתכן ונמצאו הוכחות לכך שישנם 2 יקומים

"אהבה היא אור הולך ובא, אם תבקש אותה לנצח, חפש באנטארקטיקה.
ואני עומדת כאן איתך, לא נסיכה שלך לנצח, חפש באנטארקטיקה"

כך כתבה המשוררת העברית חנה גולדברג.

עתה מסתבר שלפחות לפי המדע - היא צדקה בשני דברים

  1. אם האהבה היא אור, ואנחנו רוצים להכיר את האור הזה, אנחנו באמת צריכים לחפש באנטארטיקה.
  2. גם תשובות לשאלת הנצח, אפשר למצוא באנטארטיקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אכן, נצח (זמן) ואור (אנרגיה) הם צמד הנושאים שחקרו (באנטארטיקה) צוות מדענים בכיר בנאס"א, ובתרחיש הלקוח מאזור הדמדומים הם גילו ראיות המצויות בתנועות חלקיקים לקיומו של יקום מקביל בו חוקי הפיסיקה (זמן ואור, ואולי גם האהבה והנצח) הפוכים משלנו.

מושג היקום המקביל הקיים משנות השישים ואילך מקושר לא מעט בתרבות הפופולרית בתכניות טלוויזיה, אך עתה ניסוי בקרנות קוסמיות מצא חלקיקים העשויים להיות חלק מיקום שנוצר במקביל לשלנו.

באמצעות בלון עצום המצויד באנטנה משוכללת שריחפה מעל היבשת הקפואה באזור הנקי מרעשי רדיו, נמצאו 'רוחות' של חלקיקים בעלי אנרגיה גבוהה המגיעים מהחלל החיצון אלינו.

ניוטרונים תת-אטומיים אלה הינם בעלי מאסה הקרובה ל-0 ועוברים דרך כדור הארץ (כאילו לא היה קיים), אולם אובייקטים כבדים יותר כן נעצרים ופוגעים בכדור. אך לא רק חלקיקים העוברים דרך כדור הארץ, אלא גם חלקיקים בעלי אנרגיה גבוהה המכונים טאו-ניוטרונים היוצאים מתוך כדור הארץ עצמו התגלו!

 

מי היה מאמין מה בלון יכול לגלות לנו (צילום: ניו יורק פוסט)

הממצא מרמז כי החלקיקים מסוג זה המבצעים פעולה כפולה זו נעים אחורה בזמן, מה שמעיד על אפשרות קיומו של יקום מקביל.

פרופסור פיטר גוראהם פיסיקאי מאוניברסיטת הוואי, שחיבר את המאמר המדעי המנתח את תוצאות הניסוי עבור האוניברסיטה היוקרתית קורנל, הציע כי הטאו-ניוטרינו מתנהג כך שכן הוא משנה את עצמו בכניסה וביציאה לכדור.

"ההסבר הפשוט ביותר לתופעה היא שברגע המפץ הגדול, 2 יקומים נוצרו, אחד שלנו, שמהפרספקטיבה שלנו רץ ואחד שמהפרספקטיבה לא שלנו רץ אחורה בזמן".

כמובן שאם יש תושבים ביקום המקבלים הם היו רואים בנו כאנשים ההולכים אחורה בזמן...

43% לא
57% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE