הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אל תנסו את זה בבית!״: ג'ייסון דירולו רצה לשעשע את העוקבים וזה עלה לו בשיניים שלו
במידה ויצא לכם להיתקל באחד מהסרטונים המאתגרים של הזמר באינסטגרם או בטיקטוק אתם כבר יודעים שהוא הולך רחוק איתם, רחוק מאוד. הפעם הוא איבד את השיניים שלו בגלל זה! שוב

ג’ייסון דירולו מצליח להעסיק את עצמו מעולה בזמן ההסגר ומעלה סרטונים בתדירות גבוהה למדי לרשתות החברתיות שלו ובעיקר לטיקטוק שלו שם הצליח לגרוף כבר יותר מ-20 מיליון עוקבים בתקופה האחרונה. יש המגדירים אותו מלך הטיקטוק החדש, ״ג’ייסון דירולו הוא הסיבה היחידה שבגללה הורדתי טיקטוק!״, צייצה אחת המעריצות. בסרטונים שלו הוא מבצע אתגרי ספורט למיניהם, כמו פליקלקים, סלטות, קפיצות למרחקים וכדומה. הפעם הוא הלך רחוק עם הפעלולים שלו.

אתמול הוא העלה סרטון בו מחזיק מקדחה, כן כן מקדחה אמיתית, עליה מתברג קלח תירס והמשימה מבחינתו הייתה לאכול את התירס תוך כדי במקדחה מסתובבת. מה לא עושים בשביל עוד קצת לייקים בטיקטוק. הזוי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלך הטיקטוק החדש. ג'ייסון דירולו. מקור: Shutterstock

 

העניינים קצת יצאו משליטה כשהוא ניסה להרשים אותנו הצופים ולחץ על מהירות גבוהה מדי במקדחה. לפתע דירולו צעק מכאבים, הזיז את המקדחה וגילה כי מהירות הסיבוב של המקדחה שברה לו את שתי השיניים הקדמיות! זה נראה כואב ממש, אבל ממש.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Don’t try this ��

A post shared by Jason Derulo (@jasonderulo) on

 

אבל אתם יכולים להירגע. זמן קצר לאחר שפרסם את הסרטון הוא נצפה כבר באותו היום מסתובב ברחבי לוס אנג'לס עם שיניים חדשות מהניילונים. 

נקווה שאת אלה הוא לא ישבור כי יש לו נטיה לכך, הרי זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לו. 

 

כמו חדש! ג'ייסון דירולו אתמול ברחובות בלוס אנג'לס. מקור: LionsShareNews

 

בתחילת החודש ג’ייסון עשה פעלול אחר שגרם לו להיפרד מהשיניים שלו, לפחות ככה זה היה נראה. הוא ביצע עמידת ידיים ליד הבריכה בביתו ונפל לתוך המים כשהוא יצא מהמים הראה שאחת מהשיניים הקדמיות שלו נשברה לגמרי. המעריצים טוענים שזה בכלל היה מזוייף.

 

 

בכל מקרה, נראה כי כדאי שיפסיק עם הטריקים המסוכנים האלה ויעבור למשהו קצת יותר בטוח.

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE