הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תרמית ״פסטיבל פייר״: קנדל ג'נר מוכנה לוותר על הכסף כדי לסיים את הסאגה
העקיצה הגדולה של ׳פסטיבל פייר׳ עדיין בדיונים בבתי המשפט. לדוגמנית ממשפחת קרדשיאן-ג'נר נמאס להתעסק בזה ומוכנה להגיע לפשרה ולוותר על 90 אלף דולר מהסכום שהיו אמורים לשלם לה

הפסטיבל האקזוטי, הנוצץ והתרמית הגדולה של שנת 2017 יצר כותרות רבות באותה תקופה. מארגן הפסטיבל, בילי מקפרלנד שכיום הוא עבריין מורשע, רצה לפרסם את אירוע המוזיקה הנוצץ באיי הבהאמה בצורה הטובה ביותר ולשם כך גייס דוגמניות מהשורה הראשונה, ביניהן בלה חדיד, היילי ביבר, אמילי רטקובסקי וקנדל ג׳נר.

הפסטיבל היה כישלון מוחץ. אנשים נאלצו לשלם סכומי עתק, בין 1,200- 100,000 דולר, במטרה לקחת חלק באירוע ולהתארח במגורי היוקרה המפוארים שהובטחו, רק שבמקום זה הם נאלצו לישון באוהלים או על החוף. לפי דיווחים המארגנים הפסידו קרוב ל-26 מיליון דולר בשל השתלשלות העניינים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא מבזבזת אנרגיה על כסף קטן עבורה. קנדל ג'נר. מקור: Shutterstock

 

ההסכם שנעשה עם קנדל בזמנו עמד על סכום של כ-275 אלף דולר עבור קידום הפסטיבל בחשבון האינסטגרם שלה, אך כיוון שהאירוע לא יצא לפועל כמתוכנן המארגנים תבעו מקנדל את הכסף בחזרה בטענה כי קיבלה תשלום על פרסום לאירוע שלא קרה בכלל וזה נחשב להונאה.

ג׳נר רק רוצה לסיים עם הסאגה הזאת והסכימה להסכם פשרה בו היא מוכנה לוותר על 90 אלף דולר מהסכום המלא ששילמו לה עבור הפרויקט הזה. נכון לעכשיו השופט עדיין לא חתם את הפשרה.





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE