הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שוטר חשוד ברצח חברו
ויכוח שפרץ בין השוטר הצעיר אריק אלן לבין חברו הטוב כריס קורו הוביל לקטטה פיזית שבמהלכה אקדח נשלף וקורו נרצח. בשל חוק מיוחד בניו יורק, התיק עבר ישירות למשרד התובעת הכללית של המדינה, שאמרה: "מתייבת שהצדק ייעשה, איש אינו מעל החוק"

שוטר במשטרת ניו יורק נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין רצח, וזאת בחשד שירה למוות בחבר ילדות במהלך ויכוח שפרץ בין השניים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטר שנעצר, אריק אלן, לצד זירת האירוע שבו לכאורה אירע הרצח (צילום: רויטרס / פייסבוק)

 

השוטר, אריק אלן בן ה-27, תושב העיירה צפון מספיקווה שבלונג איילנד, הוא החשוד שנעצר בקשר לרצח שאירע בשבוע שעבר. כך על פי התובעת הכללית של ניו יורק, לטישיה ג'יימס.

"אנחנו סומכים על השוטרים לשמור על התושבים. במקום, האיש הזה בגד בחובה זו כדי לסיים את חייו של אדם אחר", הסבירה ג'יימס, "אנחנו מתחייבים לוודא שהצדק ייעשה, ושאיש אינו מעל החוק".

ראוי לציין כי התיק עבר ישירות למשרדה של ג'יימס (ולא, למשל, למשרד התובע המחוזי) מכיוון שישנו חוק בניו יורק המחייב להעביר את התיק לתובעת הכללית כאשר מדובר בירי של שוטר לעבר אזרח שאינו חמוש.

 

 

הרצח עצמו התרחש ב-12 במאי, בסביבות השעה 8:00 בלילה. כריסטופר קורו בן ה-25 נורה מחוץ לביתו. שכנים ששמעו את הירי פנו למוקד המשטרה 911, אולם כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של קורו כבר בזירה.

פטריק ריידר, נציב המשטרה במחוז נסאו שבו אירע הרצח, סיפר בזמנו כי "ויכוח פרץ בין השניים, שגלש מוויכוח מילולי לעימות פיזי. במהלך המאבק הפיזי, אקדח נשלף והקורבן נורה ונהרג", הוא אמר והוסיף כי השוטר אלן לא היה בתפקיד בעת האירוע. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE