הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקוח נזרק מסניף קוסטקו בעקבות סירובו לחבוש מסכה
האירוע שתועד בסוף השבוע הקודם ממחיש את המצב הבעייתי שבו נמצאים עובדים בחנויות רבות, שנאלצים לעמוד פנים מול פנים עם אדם שמסרב לציית להנחיות רשויות הבריאות. העובד שתועד סיפר לאחר התקרית: "רק ניסיתי להגן על העובדים והלקוחות"

ויכוח בין לקוח בסניף קוסטקו שסירב לשים מסכה לבין עובד שדרש ממנו לקיים את הנהלים, הפך השבוע לוויראלי. למרות שרבים מצביעים על התיעוד כסיבה לתמוך או להחרים את קוסטקו (בהתאם לדעות הפוליטיות), הסרטון גם מצביע על התפקיד החדש שאותו עובדים רבים נאלצים לקיים: אכיפת נהלי הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: טוויטר / Shutterstock)

 

כזכור, רשת קוסטקו הודיע כי תחייב את כלל הנכנסים לחנויות לשים מסכות החל מה-4 במאי, קצת פחות משבועיים לפני התקרית שתועדה בסניף בקולורדו.

 

 

בתיעוד ניתן לראות את העובד, שבהמשך הזדהה בשם טייסון, כשהוא דורש מהלקוח לשים מסכה. הלקוח סירב, הוציא את הטלפון והחל להקליט תוך כדי שהוא אומר לעובד ש-"3,000 העוקבים שלי יראו אותך".

אך טייסון לא התרגש ופנה ישירות ל"צופים": "היי כולם, אני עובד קוסטקו ואני מבקש מהלקוח לשים מסכה בהתאם לנהלי החברה". הלקוח - אדם בשם גארט שהעלה את התיעוד בעצמו לרשתות - ענה כי "אני לא מתכוון לשים מסכה כי התעוררתי במדינה חופשית".

ושוב, טייסון שמר על קור רוח, ופשוט לקח את עגלת הקניות של הלקוח: "אתה כבר לא רצוי כאן, אתה צריך לעזוב", הוא הסביר לגארט, שבתגובה בחר לשגר לעברו כמה קללות. לאחר התקרית, טייסון פנה לרשתות החברתיות בעצמו וכתב: "תודה על התמיכה, רק ניסיתי להגן על העובדים והלקוחות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE