הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״לא הייתי רוצה לפגוע ב’חברים שלי’״: דרייק מתנצל על שפגע בקיילי ג'נר
היחסים בין דרייק וקיילי ג'נר שטופי שמועות. שיר שהושמע אתמול בלילה הצליח להדליק מחדש את שמועות לגבי השניים ויכול להיות שגם לפגוע באייקון האיפור. מוקדם בבוקר הראפר כבר הספיק להתנצל

אתמול בלילה, דרייק עלה לשידור לייב באינסטגרם והשמיע שיר ישן שלנו אשר יצר בשיתוף פעולה עם הראפר פיוצ'ר. השיר המדובר גרם למעריצים לתהות שוב לגבי טיב היחסים בין דרייק לקיילי ג׳נר.

דרייק וקיילי נקשרו בצורה רומנטית עוד בנובמבר 2019, קצת אחרי שהיא נפרדה מבן זוגה טראוויס סקוט. המליארדרית הצעירה נראתה במסיבת הלווין של הראפר, אך מעולם לא אושרה הידיעה כי יש משהו מעבר בין השניים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רק חברים טובים? קיילי ג'נר ודרייק. מקור: Shutterstock

 

השיר שנוגן אתמול מדבר על כל הנשים הלוהטות ששני הראפרים טוענים שיכולים להשיג. העניין מסתבך כשדרייק מזכיר את קיילי בקטע הראפ שלו מה נותן אישור מסוים כי השמועות על השניים כנראה שלא רק שמועות. אלו הן המילים המפלילות בשיר: ״כן, אני שנוא על החברה / זה קטע אמיתי, קיילי ג’נר היא משהו צדדי / כן, יש לי 20 פ**ינג קייליות״.

כאמור, דרייק הבין את הבלאגן שיצר עם השיר הזה ועל הבוקר כתב בסטורי שלו, ״השיר שהושמע אמש בתוכנית הלייב של ׳owl׳ לא היה צריך להישמע. זה שיר שהודלף לפני 3 שנים וירד זמן קצר לאחר מכן. הוא פשוט מעמיק יותר מדי בקטלוג דרייק / פיוצ׳ר. הדבר האחרון שהייתי רוצה זה להתעורר שאחד מהחברים שלי מרגיש לא מכובד, אז פשוט הייתי צריך להגיד את זה כדי להתחיל את היום״.

למרות היריבות הישנה שלו עם קניה ווסט, דרייק ומשפחת קרדשיאן-ג'נר שומרים על ידידות ארוכת שנים. נקווה שהסיפור הזה לא יערער זאת.



מתוך הסטורי בעמוד האינסטגרם של דרייק

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE