הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״הייתי צריך החייאה״: קלווין האריס חושף כי כמעט מת בשנת 2014
קלווין האריס חמק בעבר מלדבר על הבעיות הביראותיות שלו אבל כן זרק רמזים. השבוע חשף מה באמת קרה ולמה נאלץ לשנות את אורך החיים שטוף האלכוהול שלו כדי ג׳יי מוביל בעולם

הדי ג'יי האחראי לשיתופי הפעולה הגדולים בתעשיית המוזיקה עם אמנים כמו אריאנה גרנדה, קייטי פרי וסנופ דוג עשה שינוי באורח חייו הפרוע והשבוע סיפר למה לא הייתה לו ברירה אלא לעשות זאת.

שנת 2014 הייתה מדהימה עבור האריס, לפחות לפי מה שידענו עד היום. הוא הצליח להגיע מראשון המצעד בבריטניה והצליח בגדול גם בארה״ב, אבל היו דברים אחרים שקרו איתו מאחורי הקלעים שחשף רק עכשיו, 6 שנים לאחר מכן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חי ובועט בשנת 2020. קלווין האריס. 

 

״שנה מעניינת הייתה עבורי 2014, התחילה כשהפצצתי והגעתי למקום ראשון בבריטניה והסתיימה כשהלב שלי היה צריך אתחול מחדש (החייאה) במיון... דברים מהסוג הזה קרו בין לבין״, כך צייץ מפיק המוזיקה העולמי ביום שלישי לפוסט שהציג סרטון מפסטיבל באותה שנה.

באותה שנה האריס הבריז מטקס פרסי ה-MTV בבריטניה וצייץ: ״אין בשבילי MTV בסופ״ש הזה. יש כמה בעיות עם לב. חוזר הביתה כדי לנסות לתקן את זה״. אף אחד לא יכול היה לנחש מה שבאמת קרה עם הפרט הקטן הזה. הוא אמנם שיתף שמשהו קרה, אך לא הזכיר דבר לגבי העובדה שליבו הפסיק לעבוד ואילולא הרופאים שביצעו בו החייאה יכול היה למות (!).

 

 

בשנת 2018 הוא שיתף במהלך סשן של שאלות ותשובות עם מעריצים כי פעם היה שותה בכמויות מטורפות, שני בקבוקים בערב זה היה עניין של בשגרה אצלו, אך ציין כי הוא הפסיק עם זה וכבר 4 שנים שהוא לא שתה אלכוהול. ״לא שתיתי בארבע שנים האחרונות, אחי. הדברים קצת פחות מהנים אבל לא סבלתי מהפרעות קצב מאז 2014״.

נכון להיום לא ידוע אם האריס חווה אילו שהן בעיות בריאותיות אחרות מאז 2014.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE