הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיה מאשרת בגאווה: ״אימצתי שני נערים מתבגרים״
הזמרת שיתפה בראיון חדש שבשנה שעברה היא אימצה שני נערים בני 18, חשפה איך עובר עליהם ההסגר יחד, והבהירה כי הם שני הגברים החדשים והאחרונים שיכנסו לחייה

ביום שלישי האחרון התארחה סיה בתוכנית The Morning Mash up וחשפה באופן רשמי כי היא אימצה שני בנים. הזמרת הופיעה בתוכנית, כמובן מביתה בשיחת זום, עם הפפיון המפורסם ושיער בצבע צהוב ורוד, בסך הכול הופעה מינימלית לזמרת.

ידוע כי סיה היא לא אחת שהולכת ומדברת בפומבי על חייה הפרטיים, כלומר לקח לה שנים לחשוף את פניה, וגם זה רק באירועים מיוחדים. אמנם, כבר בתחילת השנה חשפה בראיון למגזין GQ כי אימצה בן, אך לא היו אזכורים נוספים מאז ובטח שלא דיברה על כך שהם בכלל שניים. משהו כנראה הרגיש לה נכון לשתף את הצופים באותו ראיון השבוע, כי הזמרת דיברה באהבה על המעשה הטוב שעשתה לפני כשנה וכפי שזה נראה, גם עושה לה מאוד טוב. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין הפעמים היחידות שנחשפנו לפניה של האמא המאושרת. סיה. מקור: Shutterstock

 

״האמת שאימצתי שני בנים בשנה שעברה. שניהם היו בני 18 - שניהם בני 19 עכשיו״ סיפרה הכוכבת. סיה סיפרה שמכיוון ששניהם ״עברו את הגיל בשביל מערכת האומנה״ החליטה לקחת אותם לחיקה והודתה בגאווה: ״כן, ואני אוהבת אותם״.

סיה המשיכה וסיפרה כי הם שלושתם עוברים את ההסגר יחד. ״שניהם מתקשים למדי, האחד יותר מהשני״, שיתפה. ״אבל שניהם עושים דברים שממש טובים להם ברגע זה, וזה מאוד מועיל. הם באמת עושים הרבה דברים חינוכיים שטובים להם״.

ככל הנראה סיה מגדלת את המתבגרים לבדה, זאת מאחר ונפרדה מבעלה, אריק לנג, עוד בשנת 2016. בנוסף, הזמרת סיפרה באותו בראיון כי שני בניה ימשיכו להיות הגברים העיקריים בחייה כיוון ש״החליטה להיות רווקה עד סוף חייה״. 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE