הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז לוס אנג'לס: מרכזי קניות יפתחו באופן חלקי, הקלה נוספת בחופים
שעות ספורות לפני שסופ"ש הממוריאל דיי יוצא לדרך, רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס הודיעו על הקלה שתאפשר לעסקים בתוך מרכזים קניות להיפתח, אם כי רק באמצעות איסוף עצמי ע"י הלקוח. במקביל, החופים ייפתחו פעילות נוספת כגון רכיבה על אופניים, ומגרשי החנייה יפתחו אף הם

על רקע סוף השבוע הקרוב שבו יחול חג הממוריאל דיי - יום הזיכרון האמריקאי - הרשויות במחוז לוס אנג'לס הודיעו מוקדם יותר היום (שישי) כי בכוונתם לאפשר לעסקים נוספים להיפתח מחדש, לרבות מרכזי קניות. עם זאת, עדיין צפויות מספר מגבלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: ויקיקומונס / Shutterstock)

 

לפני שניכנס לשינויים שעליהם הודיעו ראשי המחוז, מוטב לזכור את ההקשר שבהן ההקלות מתקבלות: ביממה האחרונה אובחנו 1,072 חולי קורונה נוספים ברחבי מחוז לוס אנג'לס, ו-35 בני אדם מתו בעקבות הידבקות בנגיף ב-24 השעות האחרונות. כעת, סך חולי הקורונה במחוז עומד על 43,052, ו-2,049 בני אדם מתו עד כה.

כאמור, השינוי הגדול ביותר יאפשר למרכז קניות להיפתח מחדש, אך בדומה לחנויות שאינן נמצאות בתוך קניונים, גם כאן לא יתאפשר ללקוחות להיכנס אל העסק עצמו. במקום, יתאפשר לבצע איסוף עצמי. בשל כך, מרכזי קניות יקימו אזורים ייעודים שבהם ניתן יהיה לאסוף את ההזמנות.

 

 

בנוסף, כלל העובדים והלקוחות יידרשו לשים מסכות ולשמור על ריחוק חברתי בעת האיסוף העצמי. יתרה מכך, חשוב להבהיר כי על כל עסק לעמוד בתנאי הסף לפתיחה מחודשת, כפי שהוצגו ע"י מחלקת בריאות הציבור במחוז.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

שינוי נוסף שייכנס לתוקף נוגע לחופים השונים במחוז: אחרי שמרביתם כבר נפתחו עם מגבלות, כעת הוחלט לפתוח את מגרשי החנייה במרוב החופים (דוקוויילר, רוג'רס, זומה, סרפריידר). לעומת זאת, בסנטה מוניקה החליטה העירייה המקומית להמשיך לפחות שבוע נוסף בסגירת מגרשי החנייה.

 

 

בנוסף, אל רשימת ה"בילויים הפעילים" שניתן לעשות בחוף הצטרפו גם רכיבה על אופניים. מי ששוקל להגיע לחופים בסוף השבוע צריך לזכור שההנחיות בנוגע לעטיית מסכה ושמירה על ריחוק חברתי עדיין בתוקף (מלבד הזמן שבו נמצאים במים).

"כעת אפשר לגלוש, לשחות, לרוץ, ללכת או לרכוב על אופניים בחופים", הסבירה קתרין ברגר, חברה בוועדת המפקחים של המחוז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE