הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בזום: אב נרצח ע"י בנו לעיני עמיתיו ההמומים
לפחות 20 איש השתתפו בשיחת הוועידה באמצעות האפליקציה הפופולארית, ביניהם דווייט פאוורס בן ה-72. בשלב מסוים בנו נכנס לחדר והחל לתקוף אותו עם סכין. קצין במשטרה המקומית: "זה נוראי שחבריו של הקורבן נאלצו להיות עדים לרציחתו"

תושב לונג איילנד מואשם כי דקר למוות את אביו, בזמן שהשתתף בשיחת ועידה באמצעות התוכנה "זום", כך על פי משרד השריף במחוז סופולק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מחוץ לבית באמיטוויל, אתמול (צילום: AP)

 

האירוע הקטלני התרחש אתמול (חמישי) בעיירה אמיטוויל, כ-30 מייל (כ-50 ק"מ) מזרחית למידטאון מנהטן. הקורבן, דווייט פאוורס בן ה-72, השתתף בשיחה הוועידה ביחד עם כ-20 עמיתיו לעבודה. לפתע, הוא הותקף ע"י בנו, תומאס בן ה-32, שהחל לדקור אותו באמצעות סכין.

סגן קווין באייר ממשרד השריף המקומי סיפר כי כ-20 איש השתתפו בשיחת הווידאו: "הם הבחינו בכך שהוא 'נופל' מהמסך, ואז הם שמעו אותו מתנשם בכבדות. אנחנו עדיין לא יודעים לומר בוודאות שמשתתפי השיחה ראו את התקיפה עצמה", הוא סיפר.

ככל הנראה, האופן שבו התנהג תומאס לאחר התקיפה עורר את תשומת לבם של המשתתפים יותר מאשר התקיפה עצמה: "פתאום ראינו אדם שעומד בעירום מלא כשהוא קורע את הסדינים שהיו על המיטה. הוא היה קירח, היה לו קעקוע על הזרוע, ונראה היה שהוא מניח את הסדינים הקרועים על הרצפה, כאילו הוא מנסה לכסות משהו", סיפר אחד ממשתתפי השיחה לתקשורת המקומית.

 

מימין: תומאס פאוורס, החשוד ברצח. משמאל: הקורבן, דווייט פאוורס בן ה-72 (צילום: משרד השריף במחוז סופולק / זום / מש' פאוורס)

 

בשלב זה, מספר פניות התקבלו במוקד המשטרתי 911, אולם כרבע שעה עבר עד שמישהו מהמשתתפים ידע למסור כתובת מדויקת למוקדנים. מדו"ח המשטרה עולה כי עם הגעתם השוטרים למקום, תומאס פתח את הדלת, הבחין בשוטרים ומיד טרק אותה. לאחר מכן הוא ברח דרך החלון.

דקות ספורות לאחר מכן, הוא נעצר במרחק של כמייל בודד (כ-1.6 ק"מ) מהבית. הוא פונה לבית החולים בשל פציעה קלה שנגרמה כאשר ברח מחלון הבית, ולאחר מכן הועבר לבית הכלא של המחוז. הנסיבות שהובילו לאירוע טרם התבררו, אולם בשלב זה הוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח מדרגה שנייה.

על אף התוצאה הטרגית של האירוע, סגן באייר שיבח את התגובות המהירות של משתתפי שיחת הוועידה, שלא היססו לפנות למשטרה: "הם עשו את כל הדברים הנכונים. הם גם מאוד חששו לגורל עמיתיהם לעבודה, וזה נוראי שהם נאלצו להיות עדים לרציחתו", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE