הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״יחסי מין בציבור״: פמלה אנדרסון חושפת מה מדליק אותה
סמל הסקס הנצחי התארחה בתוכנית אירוח לילית ושיתפה מה הכי מדליק אותה בגברים ובחדר המיטות באופן כללי, וכמובן מה הכי לא! גברים, תקחו דף ועט ותתחילו לרשום

ביום חמישי האחרון פמלה אנדרסון, 53, התארחה בתוכנית האירוח הלילית של אנדרו כהן ״Watch What Happens Live״. המנחה אירח אותה ואת כוכבת ״עקרות בית נואשות של ניו-יורק״, רמונה זינגר, 63, ושיחק איתן משחק קטן ומעניין כדי לראות מה באמת מדליק אותן.  אנדרו שאל שאלה ושתיהן היו צריכות לענות במקביל עם מה הן יותר מסכימות.

הבלונדיניות הלוהטות זרמו עם המשחק ולמרות ששתיהן משדרות המון מיניות נראה כי הן לא כל כך מסכימות על הכול. יש לציין שהשתיים נראו מדהים, כל אחת מביתה כמובן, והן לגמרי הראו שאפשר להיות לוהטת ביותר גם בעשור החמישי והשישי לחייך. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתחזקת את התדמית בגאון. פמלה אנדרסון.

 

זה התחיל עם שאלות עדינות כמו איזה מאכל יותר מעורר אותך מינית, ׳צדפות׳, מה שרמונה ענתה, או ׳שוקולד׳ התשובה של פמלה. אך לאחר מכן הגיעו השאלות הלוהטות באמת. ״יחסי מין בדייט ראשון?״, שאל אנדרו. פמלה ענתה בקלילות ש״כן״ ורמונה אם זאת פחות התלהבה מהרעיון וענתה ש״לא״.

לשאלה האם הן ״יחסי מין בציבור זה מדליק או לא?״ פמלה ענתה שכן בלי למצמץ ורמונה ציחקקה בביישנות אך אמרה ״כל עוד אף אחד לא רואה אותי..״.פמלה הודתה שהיא יותר במוד בבקרים, ושתיהן הסכימו שסקס במקלחת זה לגמרי ‘Turn on’, כמו גם הסכימו באופן גורף שהן אפילו לא יוציאו את הארנק בדייט ראשון. כל הכבוד בנות!

אפילו היו כמה שאלות מוסר בשאלון המשעשע הזה כמו: ״האם את תלכי עם מישהו שהיה עם חברה שלך, אף פעם לא או שתלוי בסיטואציה?״, רמונה אמרה שזה תלוי בסיטואציה מבחינתה, אך פמלה אמרה בגאווה ״בחיים לא״. אנחנו מאוהבים בה קצת יותר.

 

 

פמלה יודעת לייצר כותרות גם מבלי לדבר על סקס, וכבר בתחילת השנה סיפקה מספיק חומרים לצהובונים. בינואר השנה היא התחתנה עם מפיק הסרטים ג’ון פיטרס, 74, והספיקה לסיים את הנישואים האלו לאחר 12 יום בלבד! על פי דיווח בלעדי שהגיע למערכת HollywoodLife  נראה כי הבינה מהר מאוד שהייתה פזיזה מדי ורצתה לקחת את הזמן כדי לראות איך היא ממשיכה את חייה בצורה הטובה ביותר עבורה. 

 

 

 

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE