הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״בועה קטנה של אנשים אמינים״: הבנות של לורי לוקלין עומדות מאחוריה
כוכבת ״צער גידול בנות״ ובעלה סגרו עסקת טיעון ביום שישי האחרון והודו באשמה בפרשת הונאת הקולג’ים. גם לאחר החלטת הוריהם להודות באשמה הבנות של הזוג עומדות לצידם וכל מה שהן רוצות זה ״שהם יוכלו להמשיך בחייהם״

לורי לוקלין ובעלה, המעצב מוסימו ג'יאנולי, כבר חודשים ארוכים עמוק בתוך פרשת הקולג’ים, ונראה כי הם רק רוצים לסיים אם העניין. ביום שישי האחרון (אתמול) שניהם עמדו מול שופט, בשיחה וירטואלית כמובן, והודו באשמה בסעיפי ההונאה המיוחסים להם. בית המשפט דחה את גזר הדין ל-21 באוגוסט, כך שעד אז לא אי אפשר לדעת איך ישלמו על העבירות, לכאורה.

״הם היו עצבניים ומקווים שהשופט יקבל את תחינתם״, מוסר מקור פנימי. ״הם מאוכזבים שהם יצטרכו לחכות עוד מספר חודשים כדי לגלות מה עולה בגורלם. הם מרגישים מוכנים לגמור עם זה ולהמשיך הלאה בחייהם״. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היא ניסתה לעזור להן ועכשיו הן צריכות לעמוד לצידה. לורי לוקלין, אוליביה ג’ייד ובלה ג’יאנולי.

 

כל פי מקורות של E! News לורי מסתדרת בתקופה זו הרבה בזכות ״בועה קטנה של אנשים אמינים״ שסביבה הכוללת את בנותיה אוליביה ג’ייד ובלה ג’יאנולי. ״בנות נמצאות איתם כל הזמן ומאחוריהם בכל החלטה ״, מוסיף המקור. ״הן תומכות בהחלטתם של הוריהם ורוצות שהם יוכלו להמשיך בחייהם״.

בנותיהם כמעט ולא התייחסו לפרשה, אבל מה שכן הן לא מפספסות להראות אהבה לאמא בכל הזדמנות שיש להן. בתחילת החודש אוליביה פרסמה ברכה ליום האם עבור לורי באינסטגרם וכתבה: ״את החברה הכי טובה שלי ואחזת את ידי בכל יום במשך 20 שנה ואת גורמת לזה להיראות כאילו אימהות היא עבודה קלה. את אדם אחד מסוגו. אני אוהבת אותך כל כך ולא יכולה לחכות לתת לך את כל האהבה שבעולם היום ולנצח. תודה שהיית את. את האדם הכי מיוחד בשבילי. אני כל כך מבורך להיות בתך וכל כך גאה לקרוא לך אמא״.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE