הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דוגמא אישית: מנהלת בית ספר השתכרה והובילה את קציני המשטרה למרדף במהירות גבוהה - היא שילמה על כך ביוקר
רוז שוורץ אולי מסוגלת לחנך ילדים ולעמוד בראש בית ספר אך על עצמה היה לה קצת יותר קשה להשתלט במהלך השבוע. ההורים בבית הספר קיבלו הודעה "היא תסיים את תפקידה באופן מידי"

מנהלת בית הספר היסודי רוז שוורץ איבדה את עבודתה בבית הספר היסודי ג'וזף צ'מברליין שבטאונטון, מסצ'וסטס לאחר שהובילה את קציני המשטרה במרדף סוער בכביש המהיר בעודה שיכורה.

המרדף שהגיע בשלב מסויים למהירות של 110 מיילים לשעה, כך לפי השוטרים, נגמר בלא נפגעים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האירוע החריג החל כאשר עדי ראייה הבחינו במנהלת בת ה-44 שנסעה בצורה לא-תקינה ברכב שטח מסוג הונדה בסביבות השעה 06:15 בערב יום שלישי.

אזור הנסיעה היה כביש 495 כ-30 מיילים דרומית לבוסטון, האזרחים המודאגים התקשרו לשוטרים בעיירה ריינהאם. במשטרת ריינהאם נתקלו ברכבה של שוורץ כשהפגוש הקדמי הפגוע שלו נגרר על המדרכה.

חלק מאותו פגוש נמצא מאוחר יותר בסמוך למעקה בטיחות שלפי המשטרה שוורץ פגעה בו קודם לכן.

כשקציני משטרת ריינהאם ניסו לאותת למנהלת לשעבר לעצור בצדי הדרך, היא לכאורה לחצה על דוושת הגז והגיעה למהירות של כ-45 מייל מעבר לגבול החוקי. כל זאת לפני שהשתלטו עליה.

לאחר שעצרה את רכבה שוורץ נעצרה באשמת מספר סעיפים: ביניהם, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מהירות מופרזת, וסירוב לציית להוראות המשטרה.

רשת WCBV מדווחת כי הודעה על מעללי המנהלת נמסרה להורי התלמידים בבית הספר צ'מברליין, וכי סיום עבודתה נכנס "לתוקף באופן מיידי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE