הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אני פשוט הולכת לבטוח בך״: הקשר המיוחד בין כוכבות הפופ שהביא לשיר חדש שובר שיאים
ליידי גאגא ואריאנה גרנדה מאחדות כוחות בשיר חדש, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים עכשיו. רוקדות בגשם ומדברות על רגשות, כך סחפו את הרשת והמעריצים ב-24 השעות האחרונות!

רוב האומנים עצרו את העשייה בתקופה האחרונה בגלל הקורונה, אפילו ליידי גאגא בעצמה דחתה את תאריך היציאה לאלבומה החדש לבסוף יצא לאור בסוף החודש הקרוב. לשמחתנו, שתי הכוכבות הגדולות של ענף המוזיקה העולמי הוציאו שיר חדש שמצליח להפריח את החרדות בתקופה האחרונה ולגרום לכולם לרקוד למרות הדמעות.

ביום שישי (אתמול) יצא השיר החדש של השתיים ״Rain On Me״, וכבר שבר שיא אישי לגאגא של יותר מ-26 מיליון צפיות ביוטיוב ביממה האחרונה והגיע למקום הראשון ברשימת ההורדות של iTunes בעולם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גירל פאוור! ליידי גאגא ואריאנה גרנדה. מתוך: YouTube

 

 

 

השילוב המושלם בין השתיים יצר שיר שמח ומרים, מלא באנרגיה נשית והעצמה, מה שתמיד מתקבל בברכה. עם יציאת השיר גאגא וגרנדה הרעיפו אהבה והערכה האחת כלפי השנייה בעמודי הסושיאל שלהן בצורה מעוררת השראה.

“פעם אחת... פגשתי אישה שידעה כאב באותה צורה שאני ידעתי... שבכתה כמוני, שתתה יין כמוני, אכלה פסטה כמוני וליבה היה גדול יותר מאשר כל גופה. היא הרגישה מיד כמו אחות בשבילי. אחר כך היא החזיקה את ידי והזמינה אותי אל העולם היפה של ה׳כרומטיקה׳ וביחד, הצלחנו לבטא כמה יפה ומרפא זה מרגיש לבכות ממש! אני מקווה שזה גורם לכולכם להרגיש מרוממים כמו אצל שתינו. אני אוהבת אותך ליידי גאגא, את סופרוומן מדהימה!״, כתבה אריאנה באינסטגרם שלה.

 

 

גם גאגא הרעיפה אהבה לכוכבת השנייה של השיר, ״פעם אחת הרגשתי שאני בוכה כל כך הרבה שזה לעולם לא ייפסק. במקום להילחם בזה, חשבתי להמשיך, אני יכולה לעבור דברים קשים. אריאנה אני אוהבת אותך על כוחך וידידותך. בואי נראה להם מה יש לנו!״.

״התחברו מייד, והיא הייתה כל כך נפלאה״, סיפרה גאגא בראיון ל-Zane Lowe באפל מיוזיק ביום חמישי האחרון. השתיים רוקדות בקליפ בגשם זולף ומדברות על הגשם באנלוגיות מעניינות. ״’הייתי מעדיפה להיות יבשה, אבל לפחות אני חיה. גשם עלי’. זה בעצם אנלוגיה לדמעות שהן כמו הגשם״, מספרת גאגא בראיון.

 

 

״ואתם יודעים למה זו גם מטאפורה, לכמות השתייה ששתיתי כדי להרדים את עצמי. אני מעדיפה להיות יבשה. אני מעדיפה לא לשתות, אבל עדיין לא מתתי. אני עדיין בחיים. גשם עלי. אוקיי, אני עדיין הולכת להמשיך לשתות. לשיר הזה יש רבדים רבים״, מסבירה גאגא. 

גאגא המשיכה וסיפרה איך המפגש בין השתיים היה קסום כל כך מה שהוביל בסופו של דבר ליצירת השיר החדש. כאילו שהבינו אחת את צרכיי השנייה ויותר מזה, עזרו אחת לשנייה להתגבר על מחסומים. ״היא היתה כל כך פתוחה לנסות דברים שהיא לא עשתה לפני כן״, אומרת הזמרת. ״היא אמרה, 'אני פשוט הולכת לבטוח בך'. וזה היה כל כך יפה, אני חושבת שזה היה אפילו תהליך מרפא מאוד עבורי... לי לא היה בהכרח אמנית נשית שחנכה אותי כשהתחלתי להצליח״.

בקליפ החדש אריאנה מופיעה באופן די חריג ללא הקוקו הכל כך אופייני לה וחולקת תנועות ריקוד משוחחרות למדי עם הכוכבת לצידה, כך שלפי התוצאה נראה כי גאגא אכן הצליחה להוציא משהו אחר מגרנדה, חדש ומשוחרר קצת יותר. אך הדבר עובד גם הפוך. נראה כי אריאנה, למרות שהיא הקטנה מבין השתיים, הצליחה לעזור לגאגא להתגבר על מכשולים נפשיים שעד היום היה לה קשה לעבור בעצמה.

 

 

גאגא רוכשת הרבה הפרגון והאהבה לגרנדה, ואין ספק שזה מעורר השראה לראות את האחווה הזו בין שתי הנשים החזקות האלו. היא משתפת כי במפגש בין השניים היו הרבה דמעות בהתחלה, כל אחת שיתפה את השנייה במה שעברה ומה גרם לה להישבר. ״האישה הזו עברה כמה דברים באמת קשים, מבחנים קשים מאוד בחיים, ללא ספק. והיכולת שלה להמשיך הלאה״, אמרה גאגא בהתפעלות מהיכולת של גרנדה להתגבר על מצבים קשים. 

״כשהיא נכנסה לאולפן, עדיין בכיתי והיא לא. והיא אמרה ‘את הולכת להיות בסדר. תתקשרי אלי, הנה המספר שלי’. היא הייתה כל כך חדורת מטרה איתי. היא ניסתה שוב ושוב להתיידד איתי. ואני התביישתי להסתובב איתה כי לא רציתי להקרין את כל השליליות הזו על מישהו שהוא כל כך מרפא ויפה״, הסבירה גאגא.

בסוף פברואר גאגא כבר זרקה רמז לגבי שיתוף פעולה בין השתיים ואמרה בראיון ל- PAPER שהיא עובדת על שיר עם ״כוכבת פופ אחרת״ וכי השיר הזה הולך להיות ״חגיגה של כל הדמעות״ . הגדרה די מדוייקת כשחושבים על זה. בנוסף שיתפה כי האלבום החדש ״Chromatica״, הצפוי לצאת ב-29 למאי הוא הכי ישיר וכן שיצרה אי פעם ואמרה: ״לעולם לא אשכח את תהליך העשייה על אלבום הזה. זו הייתה אחת התקופות המיוחדות והקשות בחיי״. 



 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE