הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדענים חוזרים בהם: ארה"ב עלולה להיות נטולת קורונה לפני הסתיו
טכנולוגיה חדשה המשמשת את החוקרים באוניברסיטה הטכנולוגית של סינגפור קבעה כי כבר בחודש ספטמבר ארה"ב תהיה נקייה מקורונה. עתה מבקשים המדענים להבהיר מחדש את עמדתם

ארה"ב יכולה סוף סוף להיות משוחררת מנגיף הקורונה בסוף ספטמבר, וכל העולם יכול לצפות להניח את המגיפה מאחוריו בדצמבר, כך אומרים מספר מדענים בכירים מסינגפור.

התחזיות הוורודות באות מאוניברסיטת הטכנולוגיה והעיצוב של סינגפור, אחת המובילות בעולם, שם החוקרים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לעדכן ללא הרף את תרשימי "מחזור החיים" של המגיפה לפי מדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בסוף אפריל, התחזיות הראו כי ארה"ב תהיה ללא נגיפים עד ה-20 בספטמבר ובריטניה (שראתה כבר קרוב ל-37,000 מקרי קורונה) תוכל לראות את סיום נגיף הקורונוב עד ה-27 באוגוסט, כך מדווח אתר Metro.co.uk.

אך עתה בצעד מפתיע קבוצה החוקרים הסירה את טבלת המדינות שלה מאתר האינטרנט ובמקום זאת פרסמה הצהרה חלופית כי המחקר נועד אך ורק למטרות חינוך ועשוי להכיל טעויות.

המדענים באוניברסיטה מזהירים כי התוצאות מתפתחות ואינן מדויקות תמיד וכי התחזיות אינן צריכות להוביל לפעילות חפוזה או לנעילות ברחבי העולם.

"אופטימיות יתר המבוססת על כמה תאריכי סיום חזויים היא מסוכנת מכיוון שהיא עשויה לשחרר את תחומי הדרישות והבקרות שלנו ולגרום למהפך הנגיף", אמרו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE