הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״סיימתי בהצלחה באוניברסיטת ‘נותנת זירו פ***’״: למדונה לא ממש אכפת מה אתם חושבים
מלכת הפופ הראשונה פירסמה תמונה שלה בלבוש מאוד מינימלי, ואם יש לכם משהו להגיד על זה, בכיף, רק שלה לא ממש אכפת! הרשת הוצפה בתגובות לתמונה החדשה כולל מפורסמים לגמרי היו בעד הכוכבת

מדונה תמיד עשתה וכנראה גם תמשיך לעשות מה שבא לה, ואתם פשוט תצטרכו לספוג את זה, כי לה לא ממש אכפת מה אתם חושבים. ביום שבת (אתמול) היא פרסמה תמונה שלה בחזייה ותחתונים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

למרות שיצאו כוכבות פופ רבות אחריה, מדונה הייתה ותישאר תמיד כוכבת הפופ הראשונה עם התדמית הנועזת שהולכת איתה כבר שנים. אם עקבתם אחר התפתחות הקריירה שלה, אתם בוודאי זוכרים כי זאת לא הפעם הראשונה שמאשימים אותה בפרובוקציות מיניות. כמו למשל, הוידאו קליפים לשירים ״Like A Prayer״ ו-״Do You Know What It Feels Like For A Girl״, ששניהם נאסרו לשידור בטלוויזיה בטענה כי הם חושפניים מדי במדיה הזו, זה כשעוד לא היה יוטיוב והקליפים היו משודרים בערוצי המוזיקה כמו VH1.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חושפת ולא מתנצלת. מדונה

 

״המצב נוכחי בארון הבגדים.... ובשביל אלה מכם שנעלבים בכל דרך מהתמונה הזאת, אני רוצה ליידע אתכם כי סיימתי בהצלחה את הלימודים באוניברסיטת ‘נותנת אפס פ***’. תודה שהגעתם לטקס הסיום שלי! כיתה של 2020!״, כתבה הזמרת בקפשיין.

רבים הגיבו לתמונה הפרובוקטיבית של הכוכבת, וגם המפורסמים לא יכלו לשתוק. אחת מהן הייתה האמא לעתיד קייטי פרי וכתבה בתגובות: ״או מיי גאד אני בדיוק נרשמתי למכללה הזאת!״.



 

הכיתוב של מדונה לתמונה + התגובה של קייטי פרי. מתוך האינסטגרם של מדונה.

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE