הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריהאנה לא נתנה למשטרה להפסיק את החגיגה: ״תגידו להם ללכת הביתההה!״
ביום שבת נערך באטל רגאיי מטורף בין שני זמרים ג'מייקנים בלייב, וכוכבת הפופ והרגאיי הייתה בשורה הראשונה. לא רק זה, כשמשטרה כמעט עצרה את כל המאורע רירי לא נתנה להם לעצור את המסיבה

בין האירועים היחדים שעדיין יכולים להתקיים בתקופת הקורונה זה קרבות הראש בראש של הדאנסול המטורף של הרגאיי, אבל עדיין בשידור וירטואלי. ביום שבת האחרון (אתמול) התקיים קרב רגאיי בין שני זמרי רגאיי ענקיים, ביני מן ובאונטי קילר ששודר בכל הרשתות החברתיות. בדו קרב צפו יותר מ-450 אלף צופים ובניהם כמה מפורסמים כמו גבריאל יוניון, מיסי אליוט, פאף דדי, וכמובן, חביבת הרגאיי, ריהאנה בכבודה ובעצמה. 

אם אתם לא מכירים, אז ביני ובאונטי הם שני אגדות רגאיי מטורפות. הם היו מסוכסכים בעבר, עוד מ-1993, הספיקו להשלים לאחר שנתיים אך רבו שוב כאשר אשתו לשעבר של באונטי התחתנה עם ביני. האוץ׳.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אל תעצרו לה את המסיבה! ריהאנה. מקור: אינסטגרם - rapradar 

 

בכל אופן, השניים עלו לדו קרב רגאיי מלא באנרגיה ומוזיקה טובה, הצופים היו בטירוף, כמו גם הצופה האדוקה, רירי. במהלך הבאטל קראה: ״מי עוקב אחר הניקוד??״, ועוד כמה קריאות עידוד לצמד הזמרים. היא הייתה מאוד פעילה בצ'אט, בעיקר כשהמשטרה הגיע לעצור את המסיבה.

 

ביני מן ובאונטי קילר בספטיבל רגאיי בג׳מייקה 2019. מקור: jamaicans.com

 

האירוע התרחש בג׳מייקה, שם יש חוק בימים אלו בגלל נגיף הקורונה, כי יש עוצר כללי מהשעה 8 בערב עד 5 בבוקר. כאשר הם הגיעו לעצור את החגיגה, רירי לא יכלה לשתוק וקראה להם להפסיק להפריע. ״תגידו למשטרה ללכת הביתהההה״, קראה הזמרת והוסיפה, ״נו באמתתת שוטר!״. המעריצים עפו עלייה בלשון המעטה ואפשר להבין למה. רירי לגמרי הייתה עם הקהל והתנהגה כמו מעריצת רגאיי אמיתית.

 

 

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE