הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳עולים שלב׳: בן אפלק ובת זוגתו מבלים בפעם הראשונה עם ילדיו
היחסים בין הזוג מתקדמים מהר מאוד בחודשים האחרונים. מחופשה לחופשה, טיולים בשכונה, הרבה זמן ביחד בתקופת ההסגר, ונראה כי סוף סוף הגיע הזמן לשלב הבא, להכיר את הילדים

בן אפלק ואנה דה ארמס יחד כבר מספר חודשים ארוכים, ואך תחשבו שהם יתנו לקורונה להפריע להם להתקדם ביחסים. הם מבלים המון זמן ביחד בתקופת המשבר העולמי, ונראה כי הגיעה שעתו של השלב הבא, להכיר את הילדים של בן.

כפי שהזכרנו בעבר, בן ואנה אמנם מאוד רציניים אחד כלפי השנייה, אך בעניין הילדים זה משהו שעובר קודם כל מול האמא של הילדים, ג’ניפר גארנר. ״בן מכבד מאוד את רצונותיה של ג'ניפר כשמדובר בילדיהם ולכן כל החלטה לגבי המפגש של אנה איתם תתנהל על פיה״, מסר מקור באופן בלעדי ל- HollywoodLife לפני כחודש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מבלים כל היום ביחד. בן אפלק ואנה דה ארמס. מקור: Broadimage/Shutterstock

 

ביום שבת האחרון, בן ואנה יצאו לסיבוב בשכונה יחד הילדים של בן, ויולטה, סרפינה וסמואל, ושני הכלבים של המשפחה, אגב אחד מהם היה הכלב של ג’ן, וכמובן כאשר כולם לובשים מסכות כדרוש. הם נראו מאוד חמים אחד כלפי השני ונראה כי הם נהנים מהזמן יחד. 

אמנם ג’ניפר לא הצטרפה לטיול אך כפי שזה נראה היא לגמרי בסדר עם העניין. כפי שציינו מעלה, הכול עובר דרכה, והרי זו אינה החברה הראשונה של בעלה לשעבר. בן ואנה יוצאים רק כמה חודשים ספורים וכבר קיבלו אור ירוק מג’ן, ואילו בת זוגו לשעבר, לינדזי שוקוס, מעולם לא הצטלמה עם הילדים, והם יצאו במשך כמה שנים טובות.

 

בילוי משפחתי, רק ג;ניפר חסרה. בן אפלק, אנה דה ארמס ושלושת ילדיו של אפלק. מקור: Backgrid

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE