הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דייט ראשון קטלני: היכרות בטינדר הובילה לטרגדיה
אישה כבת 25 נדקרה למוות ע"י אדם שאותו הכירה שעות ספורות קודם לכן, כך על פי המשטרה ביוטה שטוענת כי "מדובר בתקיפה קשה ללא כל התגרות". החשוד עצמו התקשר למשטרה והתריע על הדקירה

צעיר תושב יוטה מואשם כי דקר למוות אישה, שעות ספורות לאחר שהם יצאו לפגישה ראשונה לאחר שנפגשו באפליקציית ההיכרויות טינדר, כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בדקירה הקטלנית, איתן האנסאקר (צילום: משטרת לייטון / Shutterstock)

 

לפי הודעת המשטרה בעיר לייטון - מצפון לעיר הגדולה סולט לייק סיטי - החשוד הוא איתן האנסאקר בן ה-24, שמשתף פעולה עם חוקריו.

תחילת האירוע בשעות הערב המוקדמות של יום שישי, אז האנסאקר והקורבן - אישה כבת 25 שזהותה לא פורסמה - הכירו באמצעות האפליקציה. בתוך שעות בודדות, השניים הסכימו להיפגש בבר מקומי, ולאחר הדייט השניים החליטו לחזור לביתו של החשוד.

האנסאקר עצמו חייל למוקד החירום 911 בסביבות השעה 3:20 לפנות בוקר (בלילה שבין שבת לראשון), והשוטרים שהגיעו למקום מצאו את האישה כשהיא סובלת ממספר פצעי דקירה בפלג גופה העליון: "למרות ניסיונות ההחייאה שבוצעו בקורבן, מותה נקבע במקום", אמרו במשטרת לייטון.

 

 

כאמור, האנסאקר נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין רצח מדרגה ראשונה, וזאת למרות שבשלב זה החוקרים לא הצליחו לייחס מניע למעשיו: "סוגיית המניע תעבור חקירה ממושכת, אבל נראה שמדובר בתקיפה קטלנית ללא כל התגרות", סיכמו במשטרה.

בית המשפט ביוטה דחה את בקשתו של האנסאקר להשתחרר בערבות, והוא יישאר מאחורי סורג ובריח לאורך כל המשפט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE