הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעצבת שיער נוספת אובחנה כחולת קורונה, עשרות לקוחות נחשפו לנגיף
לפחות 56 בני אדם נוספים נחשפו לנגיף לאחר ששתי עובדות אובחנו כנשאיות הנגיף. בשל כך, הוחלט לסגור את המספרה כדי לאפשר ניקוי וחיטוי יסודי. "נפתח את הסניף מחדש בהתאם להמלצת רשויות הבריאות", אמרו ברשת

140 לקוחות במספרה במיזורי נחשפו לנגיף הקורונה, וזאת לאחר שמעצבת שיער נוספת אובחנה כנשאית הנגיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף "גרייט קליפס" שבו נחשפו כ-140 איש לנגיף (צילום: רויטרס)

 

כזכור, במהלך סוף השבוע דווח כי 91 בני אדם נחשפו לנגיף במספרה בעיר ספרינגפילד שבמיזורי, וזאת על רקע שמונה ימים רצופים שבהם מעצבת השיער עבדה במקום על אף שסבלה מתסמיני המחלה (ובהמשך אובחנה באופן רשמי כחולת קורונה). מתוך 91 האנשים שנחשפו לנגיף, 84 מהם היו לקוחות ו-7 היו עובדים במקום.

כעת, לאחר שמעצבת שיער נוספת אובחנה כנשאית הנגיף, קיים חשש ש-56 בני אדם נוספים נחשפו לנגיף באופן ישיר. לפי הודעת העירייה, המעצבת השנייה "עבדה במשך חמישה ימים כשהיא סובלת מתסמיני הנגיף".

ראוי לציין כי המספרה פעלה בהתאם לחוק המקומי במיזורי, שמאפשר לעסקים מסוג זה להיפתח מחדש. יתרה מכך, שתי העובדות שמו מסכות כפי שהחוק דורש.

מרשת Great Clips נמסר כי "שתי העובדות פועלות לפי המלצות גורמים רפואיים, ומחלקת בריאות הציבור העירונית הודיעה למעורבים על חשיפה אפשרית. הזכיין של הסניף המדובר החליט לסגור את המקום כדי שיעבור ניקוי וחיטוי יסודי, בהתאם להמלצות רשויות הבריאות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE