הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר יותר מחודשיים: חופים וחדרי כושר בפורט לודרדייל יפתחו מחדש
דיונים שנערכו במהלך סוף השבוע האחרון בין ראשי המחוז לבין ראשי העיר הובילו להחלטה לאפשר את פתיחתם אתרי הבילוי והעסקים, אם כי עם מספר מגבלות. כך למשל, חדרי כושר יצטרכו להגביל את הקיבולת ב-50% ולבצע חיטוי יסודי במכשירים

חודשיים לאחר שנסגרו בשל מגפת הקורונה, עסקים ואתרי בילוי ברחבי העיר פורט לודרדייל ייפתחו מחדש מחר (שלישי), וזאת בתום דיונים ארוכים שנערכו מול רשויות המחוז והמדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחסום משטרתי שהוצב בחודש מרץ באחד החופים בפורט לודרדייל (צילום: Shutterstock)

 

בנוגע לחופים, בעיריית פורט לודרדייל החליטו לאפשר את פתיחתם מהזריחה ועד השקיעה, אך בשלב ראשון לא יתאפשר להגיע לחופים כדי להשתזף או לערוך פיקניק. לעומת זאת, פעילויות כגון שחייה, גלישה וכדומה יתאפשרו.

גם חדרי הכושר יפתחו מחדש, וכאמור, וזאת בתום מתחים גדולים שנוצרו בין העירייה לבין ראשי מחוז בראוורד. מוקדם יותר השבוע הזהיר ראש המחוז כי חדרי כושר צריכים להישאר סגורים, והוא אף איים להטיל קנס כספי על כל חדר כושר שיפתח בניגוד לחוק. בפועל, שיחות התקיימו בין הצדדים במהלך סוף השבוע, וראש עיריית פורט לורדייל, דין טרנטליס, הודיע הבוקר כי "סיכמנו על מתווה שיאפשר את פתיחת חדרי הכושר".

 

 

לפי אותו מתווה, חדרי כושר יוכלו להיפתח אך ורק בתנאי שהיקובלת תופחת בחצי, כלומר שניתן יהיה להכניס למקום רק חצי מהכמות הרגילה של מתאמנים. בנוסף, על חדר הכושר לדאוג לחיטוי המכשירים בין השימוש בהם, צוות העובדים יידרשו לשים מסכות והלקוחות יידרשו לעבור מדידת חום עם כניסתם למקום.

"להתאמן ולשמור על בריאות טובה הם שני דברים קריטיים במאבק כנגד הקורונה", הסביר טרנטליס, "אבל אף אחד לא מעוניין שחדרי הכושר יהפכו למוקד של התפרצות נוספת, ולכן גיבשנו כמה נהלים הגיוניים שימנעו את זה".

מעבר לחדרי כושר, גם מוסדות דומים יוכלו להיפתח מחדש: שיעורי אמנויות לחימה, יוגה, ספינינג וכדומה.

 

חופי פורט לודרדייל, ימים ספורים לפני שנסגרו בשל משבר הקורונה (צילום: Shutterstock)

 

במקביל לכך, מוקדם יותר היום הודיעה מחלקת הבריאות של פלורידה כי 879 חולי קורונה נוספים אובחנו במהלך היממה האחרונה, ובכך מספר נשאי הנגיף ברחבי המדינה עלה ל-51,746. בנוסף, עם 15 מקרי מוות נוספים, מניין הקורבנות בפלורידה עלה ל-2,252.

בפירוט לפי אזורים ניתן לראות כי המחוזות המאוכלסים במדינה - מיאמי-דייד ובראוורד - ממשיכים להיות מוקד הקורונה של פלורידה. במיאמי-דייד אובחנו עד כה 17,041 חולי קורונה, ו-633 בני אדם מתו בעקבות המחלה. בבראוורד (שבו נמצאת פורט לודרדייל) אובחנו 6,760 חולי קורונה ו-298 בני אדם מתו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE