הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טבעת הזהב שקובי בראיינט נתן במתנה לאמו - נמכרה בסוכם מטורף!
טבעת ייחודית עם הלוגו של הלייקרס משובץ יהלומים, ששחקן ה-NBA הכין לפני 30 שנה, כיום היא הוצעה במכירה פומבית, ולא תאמינו כמה שילמו עליה

קובי בראיינט נפטר רק לפני כמה חודשים, והערך של כל מה שהיה אי פעם קשור אליו כבר עלה לשחקים. בעבר, קובי קנה במתנה להוריו שתי טבעות זהות, טבעות זהב משובצות יהלומים עם הלוגו של ״הלייקרס״, קבוצה הכי מזוהה עם קובי, זאת כדי להנציח את האליפות הראשונה שלו בליגת ה-NBA בשנים 1999 ו-2000.

אמא של קובי, פמלה בראיינט, ניסתה בעבר למכור את הטבעת שלה יחד עם עוד כמה מזכרות אחרות של קובי, אך קובי הטיל וטו ולא הסכים למכירה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כל פריט שלו שווה מאות אלפי דולרים. מצער שבכאלה נסיבות. קובי בראיינט. מקור: NBA/Twitter

 

בסופו של דבר, קובי הסכים ובשנת 2013 הוריו מכרו את הטבעות יחד עם כמה פריטים של קובי לאספן פרטי, כמובן מעריץ גדול של הלייקרס, בסכום כולל של 280 דולר עבור כל השלל.

כיום, האספן עצמו גם כן רוצה למכור את השלל. בחשיפה בלעדית ל-TMZ, נראה כי האספן הפרטי, שלא ידוע שמו, הלך ל׳Goldin Auctions׳, משרד למכירות פובמביות, זאת כדי לבדוק כמה הוא יוכל לקבל על טבעות היהלומים של השחקן המנוח, ואתם יכולים לנחש שהסכום התנפח פלאים.

 

 

טבעת הזהב שנתן קובי לאמו ולאביו. אחת מהן נמכרה. מקור: Goldin Auctions

 

הטבעת הראשונה שהוצאה למכירה היא זו של אמו של קובי במחיר התחלתי של 15 אלף דולר, ואחרי 20 הצעות מחיר בזמן המכירה הפומבית הטבעת נמכרה בסכום מדויק של 206,080 אלף דולר! כן! כמעט כמו הסכום הכולל ששילם האספן על כל הפריטים שרכש אי שם בשנת 2013.

נראה כי זאת רק ההתחלה עבור האספן המסתורי, כי גם את הטבעת של אביו של קובי, ג’ו בראיינט, הוא מעמיד למכירה, ויש לו עוד 4 פריטים לשחק איתם. ככל הנראה, על הטבעת השנייה האספן אמור לקבל אף הרבה יותר ממה שקיבל עבור זו של האמא. 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE