הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חמוש ומסוכן": מצוד נרחב אחר סטודנט החשוד ברצח כפול, גניבת כלי נשק וחטיפה
אל רשויות החוק בשלוש מדינות הצטרפו גם חוקרי ה-FBI, שתרים יחדיו אחר פיטר מנפרדוניה בן ה-23. המסע האלים שלו החל ביום שישי בעיירה קטנה בקונטיקט, והוא תועד אתמול במצלמת אבטחה ביתית בפנסילבניה

רשויות החוק בניו ג'רזי, קונטיקט ופנסילבניה עורכות מצוד נרחב אחר צעיר חמוש שהינו החשוד המרכזי בשתי רציחות, כמו גם בחטיפה ובפריצה אלימה לבית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, פיטר מנפרדוניה, על רקע זירת האירוע הראשוני (צילום: משטרת מדינת קונטיקט / אן. בי. סי. 4)

 

החיפושים אחר החשוד - פיטר מנפרדוניה בן ה-23 - החלו בקונטיקט, שם הוא לומד באוניברסיטה המקומית. מאז, התקבלו דיווחים לפיהם הוא נוסע לכיוון דרום, ועל כן גם המשטרה בניו ג'רזי התערבה. מנפרדוניה  נראה לאחרונה אמש (ראשון) בפנסילבניה, דבר שגרם גם לרשויות החוק המקומיות להשתתף בחיפושים, וגם ל-FBI.

 

 

 

 

למעשה, האירוע התחיל בעיירה וילינגטון שבקונטיקט ביום שישי האחרון, שם החשוד תקף שני אנשים. בהודעת המשטרה המקומית הוסבר כי "בשעה 9:00 בבוקר הוזעקנו לבית ברח' מירטל שבו נמצאו שני גברים הסובלים מפציעות קשות". אחד מהם, תיאודור דמרס בן ה-62, מת בבית החולים, ואילו הפצוע השני מאושפז בבית החולים.

במשטרה לא הסבירו כיצד מנפרדוניה פגע בהם, ולא ברור אם הם נדקרו או נורו. בנוסף, החוקרים סבורים כי החשוד לא הכיר את הקורבנות, ועל כן בשלב זה הם אינם מצליחים לייחס מניע למעשה.

 

מנפרדוניה, כפי שנראה לאחרונה ביום ראשון בפנסילבניה (צילום: FBI)

 

כעבור יומיים, ביום ראשון, מנפרדוניה פרץ באלימות לבית בקונטיקט, שם גנב מספר אקדחים ורובים, כמו גם את רכב המשפחה. למרבה המזל, בעל הבית לא נפצע ולא נזקק לטיפול רפואי כלשהו.

שעות ספורות לאחר מכן, הרכב הנטוש אותר בסמוך לעיירה דרבי. חוקרי המשטרה בחנו את קשריו של מנפרדוניה וגילו כי יש לו חבר שגר בעיירה. הם מיד הגיעו לביתו של החבר, ניקולס אייזל בן ה-23, אך הוא נמצא ללא רוח חיים. גם במקרה הזה המשטרה סירבה לציין כי נרצח, אולם מנפרדוניה הוא החשוד היחיד.

רק בהמשך נודע כי אדם נוסף שהה בבית ביחד עם אייזל, והוא ככל הנראה נחטף ע"י החמוש. עם זאת, כעבור שעות ספורות הוא הוחזר לבית ומסר את זהותו של היורה למשטרה. גם במקרה הזה, רב הנסתר על הגלוי, ולא ברור אם הנחטף ברח, או שמא הצליח לשכנע את החשוד להוריד אותו בצדי הדרך.

הרכב שנגנב מביתו של אייזל אותר בסמוך לגבול של ניו ג'רזי ופנסילבניה, ומצלמת אבטחה ביתית תיעדה אותו הולך לאורך מסילות רכבת כשהוא מחזיק בתיק שחור גדול. במשטרה אף ביקשו לחדד כי מנפרדוניה הינו "חמוש ומסוכן", ועל כן כל מי שנתקל בו מתבקש לחייג באופן מיידי למוקד החירום 911, ולא להתקרב אליו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE