הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קריס ג׳נר חושבת שמשהו לא בסדר איתה, כי היא ״כל הזמן במוד״
אנחנו כבר מצפים ממשפחת קרדשיאן - ג'נר להיות פרובוקטיבית ובוטה, אבל מי חשב שאמירה שכזאת תגיע דווקא מאם המשפחה שמודה שהיא מרגישה מלאה בהורמונים שלא מתאימים לגילה

העונה ה-18 של ״משפחת קרדשיאן״ יצאה להפסקה בשבועות האחרונים, אבל ביום שבת הן שחררו קטע בונוס כדי שלא נתגעגע יותר מידי. ועוד איזה קטע הן בחרו.

קטע הבונוס הביג בוס של המשפחה, קריס ג'נר, 64, נפגשת לשיחה צפופה עם חברתה הטובה, פיי רזניק. מי שעוקב אחר התוכנית בוודאי זוכר את השיחה שלה עם בנותיה, קלואי וקנדל, במסעדה לגבי החשקים המיניים שלה בזמן האחרון. אז תקחו את אותה שיחה רק יותר פתוחה, יותר כנה והרבה יותר משוחררת. אם פספתם, הקטע מצורף פה בהמשך הכתבה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חיה את החיים הטובים בגיל 64. קריס ג׳נר

 

״אני לא יודעת מה קורה לי, אבל אני חושבת שמשהו לא בסדר איתי״, אומרת ג׳נר לחברתה, ״כי אני תמיד במוד״. פיי הכי מפרגנת לחברתה ועונה לה: ״את כל כך ילדה רעה! אני כל כך שמחה בשבילך!״.

למרות שחברתה לגמרי ניסתה לגרום לה להרגיש בסדר עם הסיטואציה, קריס מוטרדת ואומרת לה שהיא ״לא חושבת שזה נורמלי״ ופוחדת כי זה יכול להלחיץ את קורי, בן זוגה שכזכור קטן ממנה בכמה שנים טובות. אבל פיי לא מוותרת: ״קורי הוא האיש המאושר בעולם!״.

 

 

״הוא הולך ומדבר כמו שיר של לותר וונדרוס. הוא כל הזמן סקסי בעיניי״, קריס משתפת את חברתה בפרטיות, אך כמובן בפני המצלמות. 

קריס אומרת לפיי שהיא חוששת, כי היא הרבה יותר מבוגרת מקורי והיא אמורה להיות ״פחות במוד״ בגיל הזה. ״לא, זה לא נכון!״, פיי מתקנת אותה במהירות ואומרת ״יש להניח שזה הזמן של חיינו שהכל קורה לנו. הכדור במגרש שלנו, תרתי משמע״.

קריס משתכנעת ואומרת ש״מין בגילי זה דבר יפה״, ופיי מסכמת: ״את צריכה להגיד תודה לאלוהים שהוא נותן לך להרגיש ככה״. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE