הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פארק אולפני יוניברסל חוזר לפעילות: "יש סיכון מובנה בהגעה לפארק"
חובת מסכה, בדיקות טמפרטורה, והבנה כי אתם לוקחים על עצמכם סיכון בהגעה לפארק האטרקציות הגדול שבפלורידה. ובכל זאת מי שמעוניין לבוא לבלות מוזמן לעשות זאת החל מה-5 ביוני

סיור בטירת הוגוורטס (העתק של הטירה מסיפורי הארי פוטר) הממוקמת באולפני יוניברסל שבאורלנדו עשוי להגיע עם קללת וירוס.

אוניברסיטת אורלנדו הזהירה אמש מבקרים כי הם עלולים להידבק ב-COVID-19 הקטלני אם יבקרו באתר הנופש כאשר ייפתח מחדש בשבוע הבא.

"שימו לב כי כל מיקום ציבורי בו אנשים נמצאים מהווה סיכון מובנה לחשיפה ל- COVID-19 ואנחנו לא יכולים להבטיח שלא תיחשף במהלך הביקור שלך", נכתב בהצהרת אחריות של הפארק.

ההודעה הבוטה הגיעה לצד ההכרזה של יוניברסל כי פארקי השעשועים בפלורידה יקבלו מחדש מבקרים ב-5 ביוני, כמעט שלושה חודשים לאחר שהמגיפה אילצה אותם להיסגר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פתיחתם מחדש של אולפני יוניברסל פלורידה, מפרץ הר הגעש של יוניברסל ואיי ההרפתקאות של יוניברסל - ביתם של אטרקציית "הקוסם העולמי של הארי פוטר" - תגיע כשלושה שבועות לאחר שמתחם הבידור והאוכל של אתר הנופש החל כבר לפעול."עובדים יחלו לחזור לפארקים ב -1 ביוני ואחריהם כמה אורחים ראשונים יגיעו ב-3 ביוני, הקהל הרחב מוזמן להגיע יומיים לאחר מכן" כך אמר ג 'ון ספרלס, סגן נשיא בכיר ומנהל המינהל הראשי של יוניברסל פארקס, בשבוע שעבר.

אולם, אורחים יצטרכו לקפוץ דרך מספר חישוקים לפני שהם עולם לדוגמה לרכבת ההרים "Incredible Hulk".

הטמפרטורה תיבדק לפני הכניסה לפארקים וחובת חבישת כיסוי פנים אף היא קיימת במהלך השהות. הפארקים גם יגבילו את יכולת הקיבולת שלהם ויבקשו מהאורחים לפעול בהתאם להנחיות ההתרחקות חברתית, כך על פי האתר.

"אנחנו רוצים שאנשים יידעו למה לצפות - בדיוק למה שאנחנו הולכים לספק, מנקודת המבט של חברי הצוות שלנו, אבל גם למה שאנחנו הולכים לצפות מהאורחים".

קומקסט, חברת האם של יוניברסל, הזהירה בחודש שעבר כי היא תאבד הכנסות של בערך 500 מיליון דולר אם פארקי השעשועים יישארו סגורים עד יוני.

במקביל, בוולט דיסני הזהירו באופן דומה את האורחים מהסיכון הנובע מהנגיף כאשר נפתח בשבוע שעבר מתחם הקניות והמזון של דיסני ספרינגס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE