הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממשלת איטליה הודיעה על כוונתה להפוך מובטלים ל'מרגלים סמויים' אחר המפרים את צווי הריחוק החברתי
1984 באיטליה. הממשלה האיטלקית החלה בתכנית של "עוזרים אזרחיים" במטרה להשתלט על נגיף הקורונה, על הדרך היא תעסיק אזרחים שיטמעו באוכלוסייה וידווחו על הפרות חוקי הריחוק החברתי

ממשלת איטליה הודיעה ביום ראשון על כוונות להקים צבא של 'עוזרים אזרחיים' בגודל 60,000 איש ואישה שמטרתו תהיה לפקח על פעילות חבריהם ושכניהם ולוודא שהם מקפידים על מדיניות הריחוק החברתית.

מהדיווחים עולה כי הממשלה תושיט יד במיוחד למובטלים עבור איוש התפקידים, ובמיוחד לאלה שביקשו לאחרונה הטבות ממשלתיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הממשלה מצפה מהמובטלים להפוך ל"עוזרים אזרחיים" אשר ידווחו על הפרות חוק בכל הנוגע לשימוש במסיכות פנים ולהפרת כללים אחרים שהורתה המדינה בעקבות מדיניות הריחוק החברתי הקיימת.

למלשינים לא יינתנו מדים אלא הם פשוט ישובצו בתוך האוכלוסייה: כלומר, כל אחד יכול להיות 'מרגל' ממשלתי.

ובתוך כך, אין הדבר חסר תקדים באיטליה, בהתחשב בעובדה שראש עיריית רומא, וירג'יניה ראגי, פתח אתר אינטרנט בו האיטלקים יכולים להודיע ​​לשכניהם אם הם רואים אותם מפרים את הקודים הקיימים.

ההודעה על החלת המדיניות נמסרה על ידי השר לעניינים אזוריים ואוטונומיות פרנצ'סקו בוצ'יה, וקיבלה אישור מראש עיריית בארי, אנטוניו דקארו, המשמש כנשיא האיגוד הלאומי של העיריות האיטלקיות.

"אנו נכנסים בהדרגה לנורמה חדשה בה יש התאוששות הדרגתית של פעילויות יצרניות ואזרחים חוזרים לערים מאוכלסות יום אחר יום", נכתב בהצהרה.

עיריות "יוכלו לנצל את התרומה של 'עוזרים אזרחיים' בכדי לאכוף את כל האמצעים שננקטו ולהתמודד ולהכיל את התפשטות הנגיף". ההצהרה מוסיפה ומסכמת כי "זה הזמן לגייס את כל אותם אזרחים שרוצים לעזור למדינה, להפגין תחושה אזרחית רבה".

מודיעים סמויים שכאלה מזכירים במעט את מודיעי המפלגות בספר '1984' של אורוול, גם בו הועסקו מלשינים סמויים על ידי רשויות במדינה.

"המשפחה הפכה למעשה לשלוחה של משטרת המחשבות. זה היה מכשיר שבאמצעותו ניתן היה להקיף את הלילה והיום על ידי מלשינים שהכירו באופן אינטימי", נאמר בספר 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE