הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאור המשבר: חברת התעופה LATAM הכריזה על פשיטת רגל
על אף פשיטת הרגל, החברה הדגישה כי מדובר בדרך לבצע ארגון מחדש, ושאין בכוונתה להפסיק את פעילותה. למעשה, LATAM הפכה לחברת התעופה השנייה בדרום אמריקה שפושטת את הרגל בעקבות המגפה, שכן אוויאנקה עשתה זאת רק לפני כשבועיים

קבוצת LATAM איירליינס - חברת התעופה הגדולה ביותר בדרום אמריקה - הגישה הבוקר (שלישי) בקשה רשמית לפשיטת רגל מסוג צ'פטר 11, וזאת על רקע משבר הקורונה שמחק כמעט לחלוטין את הביקוש לטיסות מסחריות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעת החברה הוסבר כי כל מערך ההזמנות ושכר העובדים לא יפגעו מן המהלך, ושלא צפויים שיבושים בפעילות התקינה של החברה.

"הכרזת צ'פטר 11 מאפשרת לנו לבצע ארגון מחדש בפן הפיננסי, ומעניקה לנו דרך ברורה לעבוד עם הנושים כדי להפחית בחובות הקיימים, ולטפל בסוגיות שניצבות בפני תעשיית התעופה כולה", אמרו בחברה והדגישו, "מדובר בתהליך שונה לעומת פשיטות רגל במדינות אחרות, ואין כל כוונה לפרק את החברה".

 

 

מנכ"ל קבוצת LATAM, רוברט אלבו, ציין במפורש כי מגפת הקורונה היא זו שהביא להכרזה: "אנחנו מתמקדים כעת בעתיד שיבוא לאחר הקורונה, כאשר סוגיית בריאות הנוסעים ואנשי הצוות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו".

LATAM, שבין היתר מפעילה טיסות לישראל (עם חברת LATAM צ'ילה), הינה חברת התעופה השנייה בדרום אמריקה שמכריזה על פשיטת רגל מתחילת המגפה, והיא מצטרפת לחברת אוויאנקה הקולומביאנית שביצעה מהלך דומה לפני כשבועיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE