הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳חייבת לראות אותם!׳: בריטני ספירס בידדה את עצמה לשבועיים כדי לראות את בניה
עד שיאשרו לכוכבת להביא ילד נוסף עם בן זוגה, היא משתדלת לבלות זמן עם שני בניה מנשואיה הקודמים, ובשבילם גם תבודד את עצמה לשבועיים. בריטני והגרוש שלה מתנהלים באחריות

זמרת הפופ מעבירה את רוב הימים האחרונים של ההסגר בשיתוף חייה ברשות החברתיות. היא מתגוררת בביתה בלוס אנג'לס, יחד עם בן זוגה סם. לפני מספר שבועות פרסמנו כי השניים חושבים להביא ילד לעולם, אך העניין עדיין לא יצא לפעול, בגלל שלא קיבלה אישור מבית המשפט עדיין.

בינתיים, בריטני מתמקדת בשני ילדיה מבעלה לשעבר, קווין פדרליין, אך גם כאן היא צריכה לקבל אישורים. הכוכבת נסעה במהלך ההסגר לבקר את משפחתה בלואיזיאנה, וחזרה ללוס אנג'לס בסוף אפריל. על פי דיווחים של TMZ, כאשר חזרה רצתה להיפגש עם ילדיה, אשר במשמורת מלאה אצל קווין, אך הוא הציב לה תנאי לזמן איכות עם הבנים, ג'יידן ושון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הורה אחראי. בריטני ספירס. מקור: CHRIS PIZZELLO/INVISION/AP

 

קווין אשר העביר את הילדים לחינוך ביתי עוד מאמצע חודש מרץ, עוד בתחילת משבר הנגיף, דואג לילדים וביקש שספירס להיכנס לבידוד עצמי למשך שבועיים לפני שהיא  פוגשת את הילדים.

מקורות מוסרים שנראה כי לזמרת אין הרבה בעיות עם עניין הבידוד, והיא התבודדה בכיף ובהבנה. מאז ראתה את הבנים שלה כבר פעמיים, למספר שעות בכל פעם.

 

תעשה בשבילם מה שצריך! בריטני ושני בניה, ג'יידן ושון.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE