הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הרווחנו ביושר את היום הזה": התקדמות משמעותית בחזרה לשגרה במחוז לוס אנג'לס
"זהו הזמן להתקדם לעבר הפתיחה מחדש", אמר ראש העיר הערב בנאומו על רקע הודעת הרשויות כי פנו למושל קליפורניה בבקשה שיאשר כי עמדו בתנאים למעבר לשלב הבא

ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גרסטי, הודיע הערב כי כעת, כל החנויות תוכלנה להכניס לקוחות פנימה ובכך למעשה, תמה ההנחייה של מכירה מבחוץ. כמו כן, גם בתי התפילה יוכלו להכיל מתפללים. 

"באופן חד וחלק אני יכול לומר שהרווחנו ביושר את היום הזה, לוס אנג'לס, זהו הזמן להתקדם לעבר הפתיחה מחדש".

הודעה זו מגיעה על רקע הקמת המרכז לבדיקת קורונה הגדול בקליפורניה, באיצטדיון הדודג'רס, בו יערכו עד 6,000 בדיקות מידי יום. לדברי ראש העיר, ללוס אנג'לס יש כעת את היכולת לאבחן 20 אלף תושבים ביום.

ביום שישי האחרון, הודיע ראש העיר על פתיחת מסלולי רכיבת האופניים וכן חניוני החופים. היום הוא גם הודיע כי פארק הראניין קניון בווסט הוליווד יפתח את שעריו. 

לדברי גרסטי, כל עסק שעונה על הגדרת הפתיחה מחדש, חייב לפעול לפי הנחיות הרשויות במחוז, אותן ניתן לקרוא בקישור הבא.

עוד הוסיף הערב ראש העיר, כי מבחינה בריאותית, לוס אנג'לס ערוכה היטב לתרחישים קודרים בכל הקשור למיטות אשפוז ומכונות הנשמה. כזכור, יכולת להמנע מעומסים בבתי החולים היא מדד משמעותי בחזרה לשגרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שגרת קניות באטלנטה. מחזה דומה יראה בקרוב ברחבי מחוז לוס אנג'לס

מוקדם יותר היום, הודיעו הרשויות בלוס אנג'לס על הכוונה לבקש אישור ממושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, להתקדם לעבר השלב הבא בחזרה לשגרה.

עד כה ניתן האישור ל-47 מחוזות ברחבי המדינה מתוך 58 בסה"כ, אשר ענו על מספר קריטריונים שנקבעו בידי הרשויות במדינה. 

לפי אסטרטגיית החזרה לשגרה של המושל ניוסאם, על כל מחוז להוכיח כי יש בו פחות מ-25 חולי קורונה על כל 100 אלף תושבים, או לחילופין ששיעור בדיקות הקורונה החיוביות נמוך מ-8%.

בנוסף, על המחוז להוכיח כי קצב האשפוזים בעקבות הקורונה אינו גבוה מ-5% (על פני שבוע ימים), או לחילופין פחות מ-20 בני אדם שאושפזו במהלך 14 הימים האחרונים.

האישור כבר ניתן בין היתר, למחוזות אורנג', ריברסייד, ונטורה, סן ברנרדינו וסנטה ברברה, הנמצאים בדרום המדינה. 

בניגוד ללוס אנג'לס, במחוזות אלו, המסעדות יכולות לארח סועדים בשולחנות, מרכזי הקניות פתוחים לקהל, וכן מכוני היופי ועיצוב השיער. כל זאת כמובן, תחת מגבלות נהלי הזהירות ובכמות מצומצמת. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE