הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה סכום הכסף ש-SpaceX גייסה יום לפני שיגור החללית ההיסטורי
מחר יתייצבו על כן השיגור בפלורידה אילון מאסק ודונאלד טראמפ לצפות בחללית המאויישת הראשונה של חברת הטק מקליפורניה שאמורה לחולל מהפכה בתחום טיסות החלל. בינתיים הצליחה החברה לגייס מאות מליוני דולרים לקראת האירוע ההיסטורי
SpaceX של אילון מאסק שעושה כותרות בימים האחרונים בעקבות שיגור המעבורת המאויישת שלה אל החלל, אמרה היום (שלישי) כי היא גייסה כ-346.2 מיליון דולר בסבב מימון חדש.
 
ההודעה נמסרה יום לפני שהיא משיקה שני אסטרונאוטים אמריקנים לתחנת החלל הבינלאומית בטקס שישודר בטלוויזיה האמרינקית ושנשיא ארה"ב (הידוע כמי שמעריך מאד את אילון מאסק) יהיה אורח הכבוד בו.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
השקת משימת הצוות הראשונה של חברת הרקטות הפרטית (הממומנת במידה רבה גם באמצעות משלם המיסים האמריקני) ביום רביעי ממרכז החלל קנדי של נאס"א בפלורידה תביא לסיומו תשע שנים בהן SpaceX התכוננה להפוך לסוכנות החלל האמריקנית הפרטית הראשונה להטיס אדם לחלל.
 
ההשקה בה ישתתף כאמור הנשיא טראמפ הינה מכריעה עבור מאסק, עבור SpaceX, וגם עבור נאס"א המשתפת פעולה עם הפרוייקט הגרנדיוזי שבסיסו בקליפורניה.
 
טיסה מוצלחת תציין אבן דרך במסע לייצור חלליות הניתנות לשימוש חוזר והיכולות להפוך את נסיעות החלל לזולות יותר ולבצע מהפכה באופן בו אנו מנהלים את מסעותנו מחוץ לכדור הארץ.
 
מאסק הוא המייסד והמנכ"ל של SpaceX ומנכ"ל יצרנית המכוניות החשמליות טסלה.
 
אחת ממטרותיו העיקרית היא שיגור חללית למאדים ואיוש כוכב הלכת בבני אדם.
 
בסבב הקודם, גייסה החברה למעלה מ-567 מיליון דולרים והיא מוערכת כעת בכ-36 מיליארד דולר, על פי דיווח CNBC.
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE