הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תשעה חודשים לאחר מותו, עורך דינו של אפשטיין מחליט לשבור שתיקה: "זה היה רצח, אך איני יודע מי ביצע אותו"
כמעט שנה לאחר שמדינת ניו יורק סגרה את התיק כהתאבדות, סרט תיעודי חדש מבקש לענות על השאלה - מי רצח את ג'פרי אפשטיין? לעורך דינו ברור שהלקוח היהודי לא התאבד "הוא ציפה בכליון עיניים למשפטו"
פרקליטו הראשי של ג'פרי אפשטיין אומר שהוא יודע שהמיליארדר נרצח בכלא, אך אינו יודע מי הרוצח או הרוצחים, הוא גם ציין כי אפשטיין היה "נלהב" מהיכולת שלו להגיע לבתי המשפט בניסיון לנקות את שמו, ימים ספורים טרם מותו.
 
דייוויד שון, העלה את ההערות בסדרה תיעודית חדשה של ערוץ דיסקברי בו נחשף כי אפשטיין תכנן לחשוף מידע חשוב בפרשה שזעזעה את אמריקה.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
שון נשמע נחרץ לגבי העובדה שאפשטיין לא התאבד, וציין כי "בשלב מסוים נכנס פסיכיאטר לכלא וביקש ממני לעזוב כדי שיוכל לדבר עם אפשטיין בכוחות עצמו. הם דיברו במשך חמש דקות והוא נראה רגוע. הוא חייך כשעזב".
 
"היו לו תוכניות להילחם על האמת בתיק הזה. הוא קבע הסדרים וציפה בכליון עיניים", שון הוסיף.
 
בסרט התיעודי על שלושת חלקיו, שכותרתו מי 'הרג את ג'פרי אפשטיין?', אומר שון כי הוא מודאג מאוד מניקולאס טרטגלונה, שוטר ענק ממדים לשעבר, שהואשם בארבע מקרי רצח, ושחלק בתחילה תא עם אפשטיין במהלך ניסיון ההתאבדות הראשון לכאורה שלו.
וכי הוא סבור שככל הנראה הוא הרוצח.
 
"כשקרה האירוע הראשון בו דיווחו העיתונים על ניסיון התאבדות אפשרי. אפשטיין לא רצה לדבר על זה. הוא אמר לקציני הכלא שהוא לא יכול לזכור מה קרה. הוא לא רצה לענות על שאלות נוספות".
 
"הוא היה במצב מסוכן. הוא בחור עשיר מאוד שהואשם בעבירות מין ונתקע עם בחור שהואשם בארבע מקרי רצח", הוסיף עורך הדין.
 
"קודם כל הוא לא היה צריך להיות כלוא באוכלוסייה הכללית, זה מובן, הוא לא היה יכול להיות ליד בחורים שצופים בחדשות הליליות בטלוויזיה של הכלא ואחר כך אומרים לו, אה אחוזה של 70 מיליון דולר, אה?" שון הכריז.
 
 
עורך דינו של אפשטיין משוכנע שהלקוח המפורסם שלו לא התאבד (צילום: Infowars)
 
"עברתי את זה עם לקוחות אחרים, ואמרתי לו לפקוח עין ולומר לי אם מישהו סוחט אותו." אמר עורך הדין.
 
שון הוסיף כי התאכזב מכך ש"חבריו החזקים" של אפשטיין שמרו על מרחק מיום המעצר. "קיוויתי שהנסיך אנדרו יהיה הבחור שקם ואומר שהוא חבר שלו", אמר שון.
 
עורך הדין ביקר גם את הצוות המשפטי הקודם שטיפל במרשו, הוא כינה את נציגיו המשפטיים לשעבר של אפשטיין, בראשות עורך הדין ג'יי לפקוביץ, "כגולגולות אטומות".
 
שון גם טען כי עורכי דין הפועלים מטעם קורבנות ניסו לחלוב את אפשטיין במיליונים, ובמקרים מסוימים ביקשו תשלומים של עד כ25 מיליון דולרים כדי לגרום לטענות להיעלם.
 
"רציתי שאנשים ידווחו על כמה כסף עורכי דין עשו מהדבר הזה. אני מקווה שאנשים מסוימים מסכימים שחלק מהנשים הללו ניסו לרמות אותו", שון הצהיר.
 
הסרט התיעודי משודר במקביל לספיישל של נטפליקס המציג עדויות של קורבנות אפשטיין.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE