הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ באיום חסר תקדים על טוויטר: "אם זה יימשך נסגור אתכם"
ככל שיום הבחירות מתקרב נשיא ארה"ב מבין שהוא אינו רק נאבק מול מועמד המפלגה הדמוקרטית והתקשורת האמריקנית אלא גם מול כמה חברות ענק בעמק סיליקון המבקשות להשפיע על הבוחר האמריקני דרך סינון מידע באינטרנט
הבוקר (רביעי) פרסם הנשיא טראמפ כמה ציוצים בהם טען כי הממשלה הפדרלית "תסדיר או תסגור אותם בחוזקה" - בהתייחסו לחברות המדיה החברתית המדכאות קולות שמרניים בשם ההגנה על "האמת" (כלומר הנרטיב הפרוגרסיבי שענקיות הטכנולוגיה בעמק הסיליקון מבקשות להנציח).
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
 
"ראינו מה הם ניסו לעשות ונכשלו בו בשנת 2016. איננו יכולים לתת לגרסה מתוחכמת יותר של זה לקרות שוב. בדיוק כמו שאנחנו לא יכולים לאפשר לאנשים להצביע באמצעות הדואר על דברים בקנה מידה גדול במדינתנו", אמר טראמפ שהוסיף כי "רפובליקנים חשים שקולותיהם מושתקים. אנחנו נבצע רגולציה חזקה או שנסגור אותם לפני שנאפשר להשתקה להימשך".
 
 
 
 
לפני שבועות, דיווחו בעילום שם מספר מקורות בבית הלבן על כך שהממשל שוקל להקים פאנל אשר יחקור הטיה אנטי-שמרנית בפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות וברחבי עמק הסיליקון.
 
נושא זה כבר נדון ונחקר בסדרת דיוני הקונגרס בהם השתתפו בכירים בחברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר. 
נציגי גוגל, אפל, טוויטר, פייסבוק ומייקרוסופט הכחישו כי מופעלים אמצעים ואלגוריתמים שמטרתם לנווט את השיח הציבורי לכיוון מסוים. 
עם זאת, לאחרונה סדרת תחקירי עומק חשפה כי הדבר לא נכון. 
באחד התחקירים אף נראה מנכ"ל גוגל, סרגיי ברין אומר כי "אסור לנו לאפשר למה שקרה בשנת 2016 לקרות שוב".
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE