הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרילנד: תלמיד ישיבה לשעבר ניסה לדרוס איש צוות ומואשם בניסיון לרצח
חוקרי המשטרה סבורים כי מנואל ירושלמי ניסה לדרוס לפחות שלושה אנשים, ביניהם איש צוות בישיבה הוותיקה. עם הגעת המשטרה למקום, החשוד ברח ברכבו, והוצא ממנו בכוח לאחר שהתבצר בו. בשל חומרת האירוע, ביהמ"ש דחה את האפשרות שהוא ישוחרר בערבות

רשויות החוק במרילנד עצרו אתמול (שלישי) תלמיד לשעבר בישיבת נר ישראל, בחשד שניסה לדרוס עם רכבו מספר אנשים מחוץ למוסד היהודי הוותיק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, מנואל ירושלמי (צילום: משטרת בולטימור / Shutterstock)

 

התלמיד - מנואל ירושלמי (Manooel Yerooshalmy לפי הודעת המשטרה) בן ה-33, תושב העיר בולטימור - נעצר אתמול לאחר ניסיון הדריסה ומרדף משטרת קצר. בכתב האישום החמור שהוגש לבית המשפט מואשם ירושלמי במגוון רחב של עבירות קשות, לרבות 3 סעיפים של ניסיון לרצח מדרגה ראשונה ו-3 סעיפים נוספים של ניסיון לרצח מדרגה שנייה.

תחילת האירוע בסביבות השעה 7:00 בבוקר יום שלישי, אז התקבלה פנייה במוקד המשטרתי 911 בנוגע לאדם שנוסע בצורה פרועה ברח' מאונט וילסון, בסמוך לקמפוס של ישיבת נר ישראל. ישיבה זו נמצאת בעיירה פיקסיוויל, פרבר צפוני של בולטימור. בדיווח הראשוני למשטרה אף נטען כי נהג הרכב מנסה לדרוס אנשים, ועל כן הוא מסר את פרטי הרכב.

 

רכב הניסאן שבעזרתו ירושלמי ניסה לדרוס אנשים (צילום: סי. בי. אס. 13)

 

בעודם נוסעים לזירת האירוע, השוטרים נתקלו במכונית הניסאן השחורה שבה נהג ירושלמי. הם הורו לו לעצור בצדי הדרך, אולם ירושלמי המשיך בנסיעתו במשך דקות אחדות. גם לאחר שהמכונית נעצרה, החשוד סירב לפתוח את הדלתות - דבר שהוביל לכך שאחד השוטרים שבר את חלון הרכב. במשטרה ציינו כי שוטר אחד נפצע במהלך האירוע, אולם לא ברור אם מדובר באותו שוטר ששבר את החלון.

במהלך החקירה התברר כי החשוד למד בישיבה בעבר, והחוקרים קבעו כי לפחות בן אדם אחד המועסק ע"י הישיבה היה מטרתו של ירושלמי בעת ניסיון הדריסה. הרקע לאירוע עדיין תחת חקירה. 

בשל חומרת האירוע ולאור כתב האישום הקשה, בית המשפט במרילנד החליט שאין מקום להעניק לירושלמי אפשרות להשתחרר בערבות, ועל כן הוא נותר במעצר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE