הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוזבת את קלבסס? קלואי קרדשיאן מוכרת את האחוזה שלה ב-19 מיליון דולר
כוכבת משפחת קרדשיאן כנראה רוצה לשנות אווירה ומוכנה למכור את האחוזה המפנקת שלה. לאחר ששיפצה את המקום עוד כאשר נכנכסה לנכס, הסכום קפץ פלאים והיא לא מוכנה לוותר בנושא.

כוכבת הריאליטי ״משפחת קרדשיאן״ החליטה שהיא מוכנה למכור את האחוזה שלה רק אם תקבל את סכום העתק שהיא דורשת. 

בימים אלה היא מעבירה את ההסגר יחד עם טריסטן תומפסון ובתם המשותפת, טרו (2), בביתה בקלבסס, אשר רכשה בשנת 2014 לאחר הגירושים מאודום למאר. היא קנתה את הבית מג’סטין ביבר בזמנו, והבית היה שייך בעבר גם לאדי מרפי אשר קנה אותו עבור האקסית שלו, ניקול מרפי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משנה מקום, משנה מזל (?). קלואי קרדשיאן. מקור: THE SOCIETY GROUP

 

קלואי רכשה את האחוזה, 11 אלף מ״ר, מביבר תמורת 7.2 מיליון דולר, אך על פי דיווחים ראשונים של DailyMail, כיום היא דורשת עברו הבית המפנק שלה 19 מיליון דולר! $18,950,000 אם להיות מדויקים, ומוכנה למכור בתנאי שתקבל את מה שהיא דורשת.

ביתה בקלבסס קצת הפך לסמל של כל משפחתה. קלבסס הפך לשם נפרד למשפחת קרדשיאן, מעניין מה הביא אותה לרצות לעזוב. כזכור, גם קיילי ג'נר עזבה את האיזור לפני קצת יותר מחודש לאחוזה מטורפת בלוס אנג'לס. הבית בקלבסס ממקום קרוב מאוד לבני משפחתה אשר עדין גרים שם, קורטני, אחותה הגדולה, גרה ממש במורד הרחוב, ואימה, קריס ג’נר גרה 5 דקות ממנה באחוזה שלה בהיידן הילס.

 

ביתה של קלואי קרדשיאן. מקור: THE SOCIETY GROUP

 

בעלת המותג ״Good American״ דאגה להביא את המעצבים הטובים ביותר כדי לשפץ את הבית עוד לפני שנכנסה לנכס. בעזרת שני מעצבים ידועים מאוד, וולדו פרננדס וטומי קלמנס, היא שיפצה את הבית בטירוף מה שהקפיץ את ערך הבית פלאים. 

האחוזה המפוארת מעוטרת בכל מה שצריך, בית קולנוע ביתי, בית הארחה מטורף, בריכת שחייה וג’קוזי כמובן, ועיצוב הבית בפנים מדויק ופשוט מושלם. 

הנוף מבית משקיף למאליבו קניון ומגודרת ושמור עם פרטיות מוחלטת. ישנו שער מאובטח בכניסה לשכונה וכמובן שער גדול לכניסה לנכס שלה. 

 

ביתה של קלואי קרדשיאן. מקור: THE SOCIETY GROUP

 

 

 

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE