הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אין מצב שזה טבעי״: ג’סטין והיילי ביבר מאיימים לתבוע מנתח פלסטי על סרטון בטיקטוק
רק לפני כמה ימים הדוגמנית השתיקה שמועות שעשתה ניתוחים פלסטיים בפנים, אך בסופ״ש האחרון מנתח פלסטי אחד החליט שזה לא הגיוני והעלה סרטון על כך בטיקטוק. הביברים לא מתכוונים לעבור על זה בשתיקה ומאיימים בתביעה

בסוף השבוע האחרון, מנתח פלסטי מבוורלי הילס, אשר נוטה להשתמש בטיקוטוק כדי לפרסם את עצמו, בחר הפעם בפניה של הדוגמנית היילי ביבר- בולדווין כדי לעשות זאת. ד״ר דניאל בארט פירסם סרטון בטיקטוק שם הוא טוען כי הדוגמנית עשתה כמה ניתוחי פנים, ועכשיו הוא בבעיה כי הזוג מוכן ומאיים לתבוע אותו על הוצאת דיבה, אבל לא רק.

הזוג, שרק לפני כמה ימים חזר ללוס אנג’לס משהות ארוכה בקנדה, כבר הספיק להפעיל את סוללת עורכי הדין שלהם ושלחו מכתב לבארט בטענה שהוא משתמש בשמה, בתדמיתה ובדמותה של היילי ללא הסכמתה כדי לפרסם את עצמו ופועלו. עוד היה כתוב במכתב: ״הוא הפיץ טענות כוזבות, לא מאושרות, שלגברת ביבר יש עבר בניתוחים פלסטיים״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יודעים לעמוד על שלהם. ג'סטין והיילי ביבר

 

בווידיאו שהעלה בארט בסוף השבוע האחרון המנתח משווה שתמונה של היילי משנת 2011 לכאורה לתמונה משנת 2016, וטוען כי זה בלתי אפשרי שהשינויים בפניה קרו בצורה טבעית, בייחוד באפה ומדגיש גם את מילוי שפתיה.

רק לפני כמה ימים היילי ענתה לגולשים על הטענות שעשתה ניתוחים פלסטיים בפניה והצהירה: ״מעולם לא נגעתי בפנים שלי!״.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

She snapped!!! #haileybieber

A post shared by Hailey Baldwin Bieber (@newsbaldwin) on

 

מעבר להוצאת דיבה, הזוג מאיים לתבוע גם בעד הפרת זכויות יוצרים, זאת כיוון שהמנתח השתמש במילות השיר של ביבר ״Sorry״ בכיתוב של הסרטון.

״מצג שווא, לשון הרע, השמצות, אור כוזב, פגיעה בזכויות הפרסום, הפרזת זכויות יוצרים, הפרת סימני מסחר ושירות״, כך נכתב במכתב של עורכי הדין של הביברים, וזאת רק ההתחלה.

הזוג דורש מבארט להוריד את הסרטון ולצאת בהצהרה ציבורית ולסגת מדבריו, אחרת ימשיכו לתביעה.

 

 

ד״ר בארט אומר ל -TMZ כי הוא לא מאמין שהערותיו היו מזלזלות ושהוא חושב שזה משוגע שהם בכלל מתכננים לרדוף אחרי הסיפור הזה. לדבריו, הסרטון נועד לחנך בנושא ניתוחים פלסטיים והוא לא מתכוון להורידו ואין לו בעיה לשאת בהשלכות החוקיות.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE