הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״לקחה את חפציה מביתם״: סקוט דיסיק וסופיה ריצ’י נפרדו לאחר שלוש שנות זוגיות
ימים ספורים אחרי שחגג את יום הולדתו ה-37, איל הנדל״ן והדוגמנית הצעירה החליטו ללכת בדרכים נפרדות לאחר למעלה משלוש שנות זוגיות. יש הטוענים שעוד יהיו הפתעות, אבל בנתיים הוא מבלה אצל האקסית

בתחילת החודש דיווחנו על הנפילה הנפשית של סקוט, שלטענת מקורביו אין קשר לאלכוהול למרות עברו. כבת זוגתו באותו זמן, סופיה פנתה לקורטני לעזרה ובסופו של דבר סקוט נכנס לגמילה שממנו יצא לאחר מספר ימים בגלל הפרת הפרטיות שלנו במקום. 

על פי מקור שהגיע ל- E!News בשבועות האחרונים הזוג ניסה להסתגל למצב החדש בו סקוט מתמקד בבריאותו הנפשית. ״הם בהחלט מעבירים את הזמן בנפרד. סופיה רוצה לוודא שסקוט יקבל את העזרה שהוא זקוק לה לפני שהם יכולים לנהל מערכת יחסים בריאה, אבל הם לא אומרים שזה ׳נגמר סופית׳ בינתיים״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צריכים זמן בנפרד. סקוט דיסיק וסופיה ריצ'י

 

״הם ׳פרודים׳ טכנית, אבל סופיה עדיין בקשר עם סקוט״, מוסר המקורב לזוג. ״לא היתה ביניהם מריבה או שום דבר רע שקרה״, מוסיף המקור ומסביר שסופיה פשוט רוצה לעשות את שלה כרגע בזמן שסקוט מטפל בעצמו. כזכור לפני קצת יותר משבוע סופיה נצפתה עם גבר אחר, יכול להיות שבשביל זה היא צריכה יותר ספייס? יש לציין כי טיב היחסים בין השניים עדיין לא הובהר.

״סופיה חושבת שלסקוט יש הרבה על הצלחת כרגע וחושבת שהכי טוב להם להיות פורדים כרגע כדי שיוכל להתמקד בעצמו. היא רק דואגת לו ומחפשת את טובתו וזו הייתה בעיקר ההחלטה שלה שהם יתפצלו. סופיה בילתה זמן עם משפחתה והוציאה את מרבית החפצים שלה מביתה של סקוט״, מסביר המקור.

למרות המצב נראה כי מקורבים לזוג לא מתרגשים מזה וטוענים כי השניים נפרדו וחזרו מספר פעמים בעבר וכי ״סביר להניח שהם יתפייסו בקרוב״. עם זאת מוסר אותו מקור כי ״סקוט עדין כועס וכעוס על מה שקרה. הוא מנסה להוריד פרופיל ולא עוזב את הבית הרבה״.

 

סקוט מבלה זמן איכות עם קורטני והילדים. סקוט דיסיק, פנלופי (בתם האמצעית) וקורטני קרדשיאן. מקור: JACK/BACKGRID

 

החדשות על הפילוג בין השניים מגיעות ממש כמה ימים לאחר שסקוט חגג את יום הולדתו ב-37, אותה ציין וחגג בקרב משפחתה של גרושתו, קורטני קרדשיאן, ונראה כי סופיה לא לקחה חלק בחגיגות.

נראה כי סקוט מוצא נחמה בימים אלו בסביבת האקסית, קורטני, איתה אפילו יצא לטיול לאמנגירי עם ילדיהם לכבוד הממוריאל דיי בסופ״ש האחרון. ״סקוט היה מוכן ופתוח לקבל עזרה ורוצה להמשיך בטיפול. קורטני יודעת לטפל בסקוט והוא בראש טוב יותר כשהוא מבלה עם ילדיו״, אמר המקורב בקשר לטיול המשותף של השניים. ״היא באמת הייתה שם בשבילו מאז יציאתו מהגמילה, ויש לו הרבה הערכה כלפיה״.

 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE