הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״הדי לאמאר״: הסדרה המוגבלת בכיכובה של גל גדות מגיעה לבכורה ב-Apple TV
לאחר שנתיים פיתוח בחברת ההפקות Showtime, נכנסת ענקית הטכנולוגיה וחוטפת את הסדרה בכיכובה של הכוכבת ההוליוודית שלנו לבכורה בפלטפורמת הסטרימינג שלה

הכוכבת הישראלית שלנו באמריקה לא מפסיקה לכבוד פסגות בתעשיה ההוליוודית. כבר למעלה משנתיים, עוד מאוגוסט 2018, שהעבודה על הסדרה החדשה ״הדי לאמאר״ בתהליכים, בעיקר עם רשת ההפקות Showtime.

 עקב זה שלא נסגרו דברים באופן הרמטי יותר מדי זמן בחברת ההפקה הקודמת, ענקית הטכנולוגיה, אפל, ניצלה את ההזדמנות והניחה את ידה על הסדרה האייקונית העתידה לצאת בקרוב ולקחה אותה תחת כנפיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עומדת לכבוש גם את ענקית הסטרימינג. גל גדות. מקור: Shutterstock

 

״הדי לאמאר״ תספר למעשה את סיפורה של השחקנית והמדענית ההוליוודית. תעקוב אחר המסע שעברה נערת הזוהר לאורך תקופה של יותר משלושים שנה, מבריחתה הנועזת מווינה לפני מלחמת העולם השנייה, עלייתה המטאורית בעידן הזוהר של הוליווד, ולנפילתה בסופו של דבר עם תחילתה של המלחמה הקרה. 

הדי הייתה אבן דרך המצאת המעברים בין תדרים, טכנולוגיה אשר עושים בה שימוש עד היום. יש שהגדירו אותה ״האישה הכי יפה בעולם״, אך נראה כי הקהל האמריקאי קצת שכח ממנה. לכן העבודה והכוונה בהוצאת הסדרה מרגשת בפני עצמה, בכל זאת, אנחנו בתקופה המתעסקת רבות בהעצמת נשים והדרתן, אם כן כבוד גדול שגל גדות, ״וונדר וומן״, נבחרה לתפקיד.

 

אישה אגדית. סוף סוף סיפורה מגיע למסך. הדי לאמאר. מקור: WIKIMEDIA COMMONS

 

״הדי לאמאר היתה דמות פורצת דרך בזמנה, מדענית וכוכבת קולנוע גדולה, אישה גדולה מהחיים. אני נרגשת לקראת הפרויקט הזה ואני מתרגשת במיוחד מהזכות שניתנה לי לספר את סיפורה״, אמרה גדות בעבר על קבלת התפקיד המשמעותי.

הסדרה נכתבה על ידי שרה טרים, ״בית הקלפים״, שגם תפיק את הסדרה יחד עם חברת ההפקות של גל גדות, שכמובן גם מלוהקת מההתחלה לתפקיד הראשי. 

אפל ממשיכה לצבור תוכן איכותי ומשובח, סדרות במהדורה מוגבלת וכדומה, אשר את שירות הסטרימינג שלה השיקה רק בנובמבר האחרון. הסדרה של גדות מצטרפת לשורה של סדרות איכות כמו ״תוכנית הבוקר״ עם ג’ניפר אניסטון וריס וית'רספון, ״להגן על ג’ייקוב״ עם כריס אוונס ועוד.

 

תאריך היציאה של הסדרה עדיין לא נקבע. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE