הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״ככה את מגיבה? בריקוד?!״: מדונה מותקפת מכל עבר ברשתות החברתיות
כוכבת הפופ ניסתה לכבד את ג’ורג’ פלויד שמת בתחילת השבוע, ושיתפה סרטון של בנה רוקד לצלילי שיר של מייקל ג’קסון. אבל בואו נגיד ככה, הגולשים לא ממש התלהבו ובעיקר לא ריחמו על הכוכבת

סלבריטאים רבים הביעו את דעתם וכאבם על המוות הנוראי של פלויד בתחילת השבוע, כשנהרג לאחר ששוטר לבן כרע את ברכו על צווארו במשך חמש דקות עד שנעתקה נשמתו. אך נראה כי המדיה החברתית לא הייתה מוכנה למה שמדונה הכינה להם.

ביום חמישי בערב מדונה העלתה סרטון של בנה, דיוויד בנדה, רוקד במשך 3 וחצי דקות לצלילי השיר של מייקל ג’קסון ״They Don’t Care About Us״. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נראה כי היא צריכה להתחיל להתרגל - מדונה שוב מותקפת

 

מדונה הוסיפה את הכיתוב הבא מתחת לסרטון: ״כשהחדשות על הרצח האכזרי של ג'ורג 'פלויד נודדות ברחבי העולם בני דיוויד רוקד כדי לחלוק כבוד לג'ורג' ומשפחתו ולכל מעשי הגזענות והאפליה שקורים על בסיס יומי באמריקה״.

 

 

לכאורה הכוונות שלה היו תמימות ובכוונה טובה, אך הגולשים ממה שלא רואים את זה ככה. ״באמת? ככה את מגיבה? בריקוד?״, כתבה אחת הגולשות. אחת אחרת הוסיפה בציניות מוחלטת: ״וואו. הגזענות נעלמה. תודה ילדה״, והיא ממש לא היחידה. ״אני מאוד מעריכה אותך שאפשרת לבנך לרקוד ולהעיף את הגזענות מאתנו״, צייצה גולשת אחרת. 

 

 

 

 

היו כאלה שלא הסתפקו בציניות קצרה. התקרית הזאת רק הציתה עבור אחרים את האמירה ׳המנותקת מהמציאות׳ שהיתה לה בתחילת המשבר. ״זה השוויון הגדול, ומה שנורא בו זה מה שיפה בו״, אמרה בזמן שהיא משתכשכת באמבטיה המפוארת שלה באחוזתה וטענה כי כולנו שווים בתקופה הזאת. 

 

 

״רק כמה שבועות אחרי שמדונה פרסמה כיצד הקורונה היא המפלס הגדול מהאמבטיה היוקרתית שלה. עכשיו זה. בבקשה, בבקשה מדונה פשוט תישארי בשקט״, כתבה אחת אחרת.

 

 

״זה מה שקורה כשאנשים חיים בבועה…״, צייצה גולשת אחרת בהמשך לשיחה זו. ״הם חושבים שכל פעולה שהם נוקטים ממלאת אותנו ועושה את ההבדל.. בורים ומיוחסים.. שתי תכונות המאפיינות את הוליווד״.

 

 

למרות הירידות שמדונה סופגת בעקבות הסרטון הזה היו גם כמה פרגונים ברשת שאמרו לה לא להתייחס להאשמות האלה. והיו כאלה שמצאו את עצמם באמצע. ״מדהימים״ כתב הגולשים בפוסט באינסטגרם, אך הוסיף: ״אתם לא צריכים ריקוד… יש לכם כוח, אז תעשו משהו!״.



 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE