הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אנחנו צריכים צדק עבור ג’ורג’ פלויד״: ביונסה במסר לכולנו, בלי יוצא מן הכלל
הכוכבת הגדולה של הקהילה השחורה מצטרפת לסלבריטאים רבים ומגיבה למוות הנוראי של הגבר השחור בתחילת השבוע. היא יוצאת בבקשה והצהרה ומדגישה כי המסר הוא עבור כולנו, ללא הבדלי צבע, לכל אמריקה

קווין בי לא נוטה להופיע הרבה ברשתות החברתיות, אבל במצבים כאלה, בסיטואציות המשפיעים על האומה כולה היא מוצאת את הדרך שלה להופיע ולהביע את עמדתה. 

ביונסה, כמו סלבריטאים רבים אחרים, לא התאפקה מלהגיב למה שמתרחש בימים אלו באמריקה בעקבות המוות של פלויד והעלתה סרטון שלה בעמוד האינסטגרם שלה: ״אנחנו צריכים צדק עבור ג’ורג’ פלויד״, היא התחילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קוראת לנו לעשות צדק. מתוך האינסטגרם של ביונסה

 

״כולנו היינו עדים לרציחתו לאור יום. אנחנו שבורים ואנחנו נגעלים. איננו יכולים לנרמל את הכאב הזה. אני לא מדברת רק לאנשים עם צבע. אם אתה לבן, שחור, חום או כל דבר שביניהם, אני בטוחה שאתה מרגיש חסר תקווה בגלל הגזענות שמתרחשת באמריקה ברגע זה״, המשיכה הזמרת ומעבירה מסר ברור כי זאת בעיה של כולנו וממש לא רק של אנשים עם צבע. צודקת לחלוטין.

הזמרת ששברה שיאים עבור הקהילה השחורה ממשיכה ואומרת: ״לא עוד הרג של אנשים ללא טעם. לא עוד לתפוס אנשים בצבעים שונים כפחותים. אנחנו כבר לא יכולים להסיט את מבטנו. ג'ורג’ הוא כל המשפחה שלנו באנושות. הוא משפחה מכיוון שהוא חבר אמריקאי. היו פעמים רבות מדי שראינו את ההרג האלים הזה ללא השלכות. כן, מישהו הואשם אך הצדק רחוק מלהיות מושג״.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

If you want to demand more charges brought on all those involved in the death of George Floyd, click the link in my bio to sign the petition.

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

ביונסה ממשיכה וקוראת לכולם להצטרף למאבק, להירשם לעצומה למען צדק עבור פלויד ולהתפלל למען שלומנו, ״בבקשה תמשיכו להתפלל לשלום, חמלה והחלמה עבור המדינה שלנו״, סיכמה ביונה את ההודעה שלה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE