הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״החברים השחורים שלנו זקוקים לנו שנופיע, נהיה טובים יותר וקולניים״: אריאנה גרנדה יוצאת לרחובות
עוד ועוד כוכבים יוצאים להפגין בארה״ב, והפעם זו אחת הזמרות הגדולות בתעשיית המוזיקה העולמית. היא לקחה חלק בהפגנות והחזיקה בגאווה שלט הנושא את הכיתוב החם של המחאה

ההפגנות בארה״ב עבור צדק לג’ורג’ פלויד וחייהם של השחורים בכלל עולות בווליום ככל שעוברים הימים. יותר ויותר סלבריטאים, כמו מייקל בי. ג’ורדן, טינאשה, הלסי ועוד, יוצאים להפגין עם העם ולוקחים חלק במה שמתחיל להיראות כמו מהפכה של ממש בארה״ב.

אריאנה גרנדה לא הסתפקה בפוסטים הכואבים ושיתופים לגבי המצב ויצאה גם היא להפגין עם האחרים. הזמרת ממשיכה וקוראת לעוקביה לחתום על עצומה למען חייהם של השחורים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא יושבת בחיבוק ידיים ויוצאת לעשות את העבודה איתנו. אריאנה גרנדה

 

״החברים השחורים שלנו זקוקים לנו שנופיע, נהיה טובים יותר וקולניים. עכשיו יותר מתמיד. באינטרנט. ולא באינטרנט אפילו יותר״, כתבה באחד הפוסטים האחרונים שהעלתה. ״זה יותר מפוסט. אנחנו צריכים להופיע. יש עבודה שצריך לעשות וזה ממש עלינו לעשות אותה״.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

again, i ask my followers to please keep signing these petitions, making donations if u are able to, continue having conversations w family and friends about racism (overt and covert) and the senseless acts of murder that happen in this country far too often, please keep reading up, following accounts on here (i will recommend some!) to keep u updated and learning and sharing links and resources.. our black friends need us to show up and to be better and to be vocal. now more than ever. online. offline even more so. this is more than a post. we have to show up. there is work that needs to be done and it is absolutely on us to do it. #blacklivesmatter here are some accounts i’ve followed that have helped me understand more about my privilege and how to use it to help others. @privtoprog @rachel.cargle @thegreatunlearn @blklivesmatter please feel free to recommend some more as well in my comments.

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

 

״אריאנה גרנדה היא אחת האמניות הגדולות בעולם. לא רק שהיא השתמשה בפלטפורמה שלה כדי לבטא את הכעסים והכאב שלה כלפי מה שמתרחש, היא גם הצטרפה לשאר המפגינים ברחובות״, צייצה אחת הגולשות.

 

 

כמובן שאריאנה דאגה לתעד מהשטח והצהירה כי הם ״מחאו בשלווה״. היא העלתה סרטונים ותמונות מההפגנה בה היא השתתפה בבוורלי הילס ובווסט הוליווד והבצירה בנו שנסקר גם הפגנות מהסוג הזה. אריאנה מבקשת ואנחנו עושים!

הזמרת המשיכה ציוץ של הקולגה, טינאשה, שטענה כי המדיה לא רוצה להראות שהמחאות גם נראות אחרת ולא רק אלימות וכתבה: ״שעות וקילומטרים של מחאה שלווה שהתקיימה אתמול וקיבלה סיקור מועט עד בכלל לא. בכל בוורלי הילס ובווסט הוליווד שרקנו, אנשים צפצפו והתעודדנו. היינו מלאי תשוקה, היינו רועשים, אהבנו. תסקרו גם את זה בבקשה״.

 

 

 

אריאנה מדווחת מהשטח. מתוך הסטורי של אריאנה גרנדה

 

Black Live Matter. מתוך הסטורי של אריאנה גרנדה

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE