הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״הם ירו לי בבטן״: הסלבס יוצאים להפגין ונפצעים מכוחות המשטרה
ביומיים האחרונים בין המפגינים ברחבי ארה״ב אפשר לאתר כמה מהכוכבים המקומיים של הביצה, כמו הלסי, אריאנה ועוד רבים אחרים וגם הם לא חסינים מתקיפות כוחות הביטחון

המהומות שהחלו עקב הרצח של ג’ורג’ פלויד כבר ממש לא רק מסתכמות בזה. המוני אמריקאים יצאו לרחובות בימים האחרונים כדי להשמיע קול רועם להפסיק את היחס המשפיל והאכזרי כלפי הקהילה השחורה. 

סלבריטאים רבים הגיבו ברשות החברתיות לגבי הסוגיה, בזעם, בכאב ובעיקר ביקשו מכולם להפסיק לעצום עיניים ולעשות משהו בנידון, כי את ההרג של השחורים רק על עצם היותם אנשים בצבע חייבים להפסיק ומיד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוליווד מפגינה ברחובות. טניאשה, אריאנה גרנדה והלסי בהפגנות בלוס אנג'לס

 

כפי שדיווחו כבר אתמול (יום שבת), כוכבים רבים יצאו לרחובות להפגין יחד עם ההמון, וכמו כל שאר המפגינים, גם הם נתקלו באלימות מצד כוחות הביטחון. מאט מקגורי, ״HTAWM״, קנדריק סמפסון ״Unsafe״, הלסי ועוד רבים אחרים נפגעו או היו עדים להתנהגות עגומה של המשטרה ודאגו לדבר על כך ברשתות החברתיות שלהם.

הזמרת הלסי יצאה להפגין כבר אתמול ברחבי לוס אנג’לס. היא העלתה פוסט בטוויטר שלה להבהיר שהיא אמנם בסדר אך כוחות הביטחון ירו עליה ועל המפגינים שהיו איתה גז וכדורי גומי לעברם ורבים נפגעו. ״אני עצמי ורבים בני גילי ירו עלינו, ריססו אותנו בגז והתנכלו עלינו. החזית הייתה רגועה ולא מתגרה״, צייצה והמשיכה, ״אך רבים אינם בטוחים ורבים נמצאים במעצר״.

 

 

 

השחקן מאט מקגורי, ״How To Get Away With Murder״, יצא גם הוא להפגנות אתמול וטוען כי נורה על ידי המשטרה בכדורי גומי היישר לבטנו. הוא העלה סרטון דרמטי במיוחד מהשטח שבתחילתו רואים כי שוטר דוחף שני אנשים ואז נשמעות יריות, מה שלכאורה אלו כדורי גומי, לעבר מאט אשר טוען כי הוא נפגע בבטנו במהלך האירוע.

״זה היה הרגע בו ה- LAPD ירה בצרורות (כנראה כדור גומי) והכה אותי בבטני (אני בסדר)״, כתב מאט מתחת לסרטון שהעלה באינסטגרם. "אני אפרסם סרטונים נוספים אבל זה היה יום שלם שהשוטרים התקיפו את המפגינים ללא סיבה, אנשים שחורים במיוחד. אני אפילו לא יכול לדמיין איך זה להיות שחור ולהתמודד עם המכות והיריות האלה ללא סיבה (קל וחומר מהסיבות שהיינו שם מלכתחילה)״, כתב מאט.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This was the moment the LAPD shot a round of some projectile (probably a rubber bullet) and hit me in the stomach (I’m ok). I will post more clips but it was a full day of the kkkops brutalizing protestors for no reason, ESPECIALLY BLACK PEOPLE. I can’t even imagine what it would be like to be Black and have to deal with these fucks beating and shooting at people for now reason (let alone the reasons we were there in the first place). Protests because of police brutality met with police brutality. How fitting. #ProsectuteKillerCops #DefundThePolice Follow these accounts. And if you are white, make sure you are uplifting, following, and amplifying Black people!!! @blmlosangeles @bldpwr @kendrick38

A post shared by Matt McGorry (@mattmcgorry) on

 

השחקן קנדריק סמפסון, ״Unsafe״, היה נוכח בהפגנות אתמול גם כן, והאנשים סביב תיעדו את היחס המכפיש של השוטרים כלפיו. באחד הסרטונים רואים את השוטרים מכים את קנדריק בחוזקה כשהוא מנסה להגן על מפגין אחר שהשוטרים נטפלו אליו.

 

 

קנדריק העלה סרטון שהוא צילם לאינסטגרם ותיעד את השוטרים נטפלים אליו ואמר: ״ אני צילמתי את זה, זה מתועד. אתם ראיתם אני עמדתי וצילמתי את מה שקורה בשקט. לא צריך להיות אלים כלפי. מה בגלל שצילמתי?״, האשים בציניות את האלימות מצד השוטרים. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendrick Sampson (@kendrick38) on

 

השחקן ג'ון קיוזאק הצטרף גם הוא להפגנות בשיקגו, והעלה סרטון בו נראה כי השוטרים צועקים לעברו ופוגעים לכאורה באופניו. השחקן טוען כי הותקף על ידי כוחות הביטחון וכתב מתחת לסרטון: ״השוטרים לא אהבו שצילמתי את המכונית שלהם בוערת אז הם הגיעו אלי עם אלות. מכים את האופניים שלי״.

בסרטון לא רואים את האופניים ניזוקים אך שומעים צליל חזק של מתכת ואת השוטר צועק: ״תלך מפה לעזאזל!״, והשחקן מנסה להרגיע אותו אומר: ״בסדר, בסדר״, כאילו שמבטיח להפסיק לצלם.



 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE