הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת Pier 1 Imports תיסגר, מכירת חיסול תימשך עד אוקטובר
כל 500 הסניפים של הרשת למוצרי הבית ייסגרו, אך עוד קודם לכן החברה ממתינה לקבל את אישור רשויות הבריאות לפתוח את הסניפים מחדש ולהתחיל במבצע שנועד להיפטר מהמלאי. המנכ"ל: "לא התוצאה שרצינו, כואב לנו מאוד"

פחות משבועיים לאחר שפנתה לבית המשפט לענייני פשיטות רגל בבקשה לאשר את פירוקה, ביום שישי האחרון נודע כי רשת Pier 1 Imports זכתה באישור המיוחל לבצע את המהלך, וכעת היא מתכנת לערוך "מכירת חיסול" במטרה להיפטר מהמלאי הקיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

ברשת הסבירו כי יחלו לבצע את המכירות המיוחדות עם פתיחת הסניפים (כלל 500 הסניפים נסגרו בתחילת משבר הקורונה), ולפי ההערכות ידרשו מספר חודשים בודדים על מנת להיפטר מהמלאי הקיים במאות הסניפים הללו.

"זו לא התוצאה שאותה רצינו כאשר פתחנו בתהליך", הסביר מנכ"ל הרשת, רוברט ריזבק, "ואנחנו עצובים מאוד לראות את Pier 1 קורסת", הוא הוסיף.

כזכור, כבר בראשית השנה דיווחנו על הקשיים הפיננסים הגדולים שהחברה נאלצת להתמודד עמם. בינואר, מנכ"ל הרשת הודיעה על סגירתם של 450 סניפים (ביחד עם 150 שנסגרו בשנה שעברה) - הודעה שגרמה למנייה לצנוח בקרוב ל-20%, ובשלב מסוים המסחר בה הופסק בשל הירידה התלולה.

חודש וחצי לאחר מכן נמסרה ההודעה הרשמית לפיה הרשת למוצרי הבית הכריזה על פשיטת רגל. חשוב להסביר כי מדובר בבקשה לפשיטת רגל מסוג "צ'פטר 11", כזו שתעניק לה הגנה מסוימת מפני הנושים, תוך אפשרות להתארגן מחדש באופן שתוכל להמשיך ולפעול. בזמנו אמר המנכ"ל כי "ההחלטה שהתקבלה היום נועדה להעניק לנו זמן נוסף וגמישות פיננסית כדי לקבל הצעות רכישה עד ה-23 במרץ.

בפועל, משבר הקורונה הביא לכך שמציאת רוכש הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית, דבר שסלל את הדרך לקראת ההחלטה לפרק את הרשת. "ההחחלטה התקבלה בתום חודשים שבהם חיפשנו אחר רוכש שיאפשר את המשך הפעילות של הרשת. לצערי הרב, הבעיות של חנויות פיזיות רק התעצמו במהלך המשבר, ופגעו ביכולת שלנו לאתר רוכש", הסביר דאז ריזבק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE