הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״צבועה! כשזה קורה במדינה שלך לא אכפת לך״: גל גדות מותקפת מכל עבר ברשת
השחקנית הישראלית הכי בולטת בביצה ההוליוודית פרסמה גם היא פוסט למען הסולידריות והמודעות לאחר המוות של ג’ורג’ פלויד, אך מאז היא מקבלת ביקורת מכל כיוון, מהאמריקאים אך גם לא מעט מישראלים זועמים

המקרה הנוראי של הגבר השחור שנהרג על ידי שוטר לבן וצולם לשם שינוי, הרעיש את כל העולם וגם הכוכבים ההוליוודית לא יכלו לשתוק. גל גדות, כמי שכבר מזמן נכנסה עמוק לביצה ההוליוודית, העלתה גם היא פוסט בנושא.

בסוף השבוע האחרון השחקנית העלתה פוסט באינסטגרם עם הכיתוב: ״זה לא מספיק להיות לא-גזעני בשקט, עכשיו זה הזמן להיות אנטי-גזעני בקול רם״, ומאז הרשת לא נרגעת. 

כזכור, ממש לפני כמה חודשים כשהקורונה החלה, גל העלתה שיר בשיתוף כמה מחבריה מהביצה המקומית וגם אז הותקפה ברשת, ובפרט מהקומיקאי ג'ו רוגר. עכשיו גל מותקפת שוב, אך מכל הכיוונים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שוב מותקפת. גל גדות

 

״אבל את תומכת בצה״ל. בואו נדבר על צביעות״, כתב אחד הגולשים מיני רבים. הגולשים המקומיים מטיחים בגדות שהיא צבועה בגלל שהיא אמנם נגד מה שקורה פה עכשיו אבל היא תומכת בצה״ל ולא מדברת בנושא של מה שקורה בארץ עם הפלסטינים.

״הממשלה שלך הורגת פלסטינים על בסיס יומיומי. פעם אחרונה שבדקתי, גם את היית בצה״ל״, כתב גולש אחר. היו כאלה אחרים שפשוט לא הפסיקו לשאול ״את הולכת לעמוד גם לצד בפלסטינים? מה איתם?״.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#justiceforFloyd

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

 

״הלוואי שלאף מדינה לא היה צורך בצבא״, אמרה גדות למערכת Glamour בשנת 2016. ״אבל בישראל השירות הוא חלק מלהיות ישראלי. אתה צריך להחזיר למדינה. אתה נותן שנתיים או שלוש וזה לא קשור אליך. אתה נותן את החופש שלך. אתה לומד משמעת וכבוד״.

לצד אותם קולות, וונדר וומן מוקפת גם מהבית, מהישראלים. ״מעניין. כשיש כאן גזענות כלפי העדה האתיופית ומאז רצח סלמון טקה בחסות החוק, מילה לא צייצת״, כתבה אחת הגולשות מישראל. ״את מתחנפת לעולם זה הכל, לא באמת אכפת לך״.

 

רגשות מעורבים, מה שבטוח, הם עזים. מתוך האינטסגרם של גל גדות

 

הישראלי זועמים בתגובות וטוענים שהיא לא הייתה שם כשבדיוק אותו הדבר התרחש בבסיס הבית בישראל. ״את צבועה״, כתבה גולשת אחרת. ״את צבועה!! שמרת על שתיקה שאתיופים במדינה שלך נרצחו על ידי שוטרים. עכשיו את חכמה?״.

התגובות ממשיכות והופכות כועסות יותר ויותר. 

היו כמה בין הודעות הנאצה שקראו לשוויון ואף הודו לשחקנית על שהיא משתמשת בקולה כדי להעלות את המודעות לנושא. ״כאישה בצבע עם בנים ונכדים אפרו אמריקאים אני מעריכה שאת לוקחת את הזמן שלך ולהשתמש בקול שלך להראות תמיכה״, כתבה אחת הגולשות והשאירה אימוג’י עם לבבות בעיניים.



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE